Звідки брати трафік і хороші тарифи в партнерській мережі

Автор: Gambling Man
29 Грудня 2020, 09:22

Звідки брати трафік і хороші тарифи в партнерській мережі

Онлайн-казино і букмекери перестали залучати гравців особисто, тепер це завдання афіліатів і партнерських мереж. Інструмент існує з 2014 року, і зараз на ринку сформувався цілий пласт платформ, які пропонують перевірені набори стратегій і тарифів для новачків і профі. Про те, якою має бути партнерка букмекерських контор, розповідають фахівці партнерської програми Pin-Up Partners.

Партнери зсередини: як працює система?

На прикладі своєї партнерської програми фахівці Pin-Up Partners пояснили форму, наближену до ідеалу, яка забезпечує якісний і стабільний трафік. Основним різновидом діяльностіPin-Up Partners є онлайн-казино і ставки на спорт під власним брендом. З 2016 року обов'язки з маркетингу покладені на партнерську програму і CPA-мережу Pin-Up Partners, засновану на базі грального бренду. Вебмайстри можуть вибрати один із двох проєктів – партнерку казино, Pin-Up.casino, або букмекерства, Pin-Up.bet.

На ранніх етапах оператор інтегрував політику поступового масштабування, тому наразі його геозона діє в країнах СНД, особливо це стосується України, Росії, а також країн близького і далекого зарубіжжя, включаючи Казахстан, Молдову, Азербайджан, Португалію, Бразилію, Індію та інші. Мережа працює у понад 50 країнах, які приносять трафік. При цьому продукт поступово локалізували як гемблінг-платформу і партнерську програму, це допомогло розширити доступну географію і цільову аудиторію. В результаті власна партнерська мережа забезпечує оператору стабільний трафік, а вебмайстрам і партнерам – зручні тарифи завдяки відсутності прихованих плат і економії на утриманні власної платформи, а не чужих тарифів.

Для ключових гео Pin-Up передбачений повний пул платіжних інструментів, які використовуються гравцями для поповнення і виведення коштів:

  • VISA, MasterCard, Maestro.
  • Національні платіжні системи.
  • Apple Pay, Google Pay.
  • Qiwi, WebMoney.
  • Електронні валюти.
  • Мобільна комерція (поповнення з рахунку телефону).
  • Платіжні агрегатори.

Все це дозволяє охопити максимум можливих способів здійснення депозиту і виведення грошей.

Читайте також:Правила просування гемблінгових продуктів через сервіси Google

Звідки брати трафік у партнерках

90% трафіку гемблінг-платформ приходить зі смартфонів, але решту 10% не варто недооцінювати, вважають у Pin-Up Partners. Партнерські мережі активно інтегрують маркетингові тренди, але також продовжують працювати на класичних форматах арбітражу. Фахівці стверджують, що така стратегія забезпечить вебмайстру до 100% ROI за належної оптимізації кампанії.

трафік у партнерках

До топу джерел, які несуть трафік, увійшли наступні:

  1. Соцмережі. Для сектору гемблінгу це головне джерело трафіку 2020. Наприклад, фахівці Pin-Up Partners застосували ситуативний маркетинг і змістили пріоритет на цю сферу. Для цього усунули баги, які найчастіше конфліктували з додатками, використовуваними вебмайстрами. Розширено платформну сумісність з iOS і Android. Включена функція q/a-тестування продукту. Для гравця мінімізований шлях від кліку на рекламу ставок на спорт до внесення депозиту на платформу казино або БК. Провідною платформою для гемблінг-трафіку стала Facebook.
  2. Трафік з Google UAC і контекстної реклами. Комплексна кампанія з використанням висококонвертованих лендінгів із браузерів і мобільних платформ.
  3. SMS-розсилки. Метод, що набирає обертів. Вебмайстер працює з готовою базою клієнтів, і трафік надходить безпосередньо або через СРА-мережу, яка в подальшому його монетизує. Для цього використовуються профільні лендінги з високим рівнем конвертації, налаштовані на специфічний трафік.
  4. SEO. Нішевий різновид трафіку. За даними фахівців із Pin-Up Partners, сума інвестицій у сектор становить понад $3 млн на місяць, а на день користувачі вносять понад 1 тис. перших депозитів за такою схемою. Експерти називають такі кампанії більш стабільними і якісними завдяки зосередженню великого обсягу фінансів і тривалішій довічній цінності гравців (LTV) на сайтах казино і БК.

Читайте також:Особливості маркетингу в букмекерстві

Які інструменти знадобляться вебмайстрам і афіліатам

В інтересах партнерської мережі надати користувачам максимальну кількість ефективних опцій. Це зменшить час вебмайстра на опрацювання потрібної стратегії і тим самим наблизить всіх до бажаного результату, вважають фахівці партнерської програми Pin-Up. Нижче перерахований ряд інструментів, які обов'язково повинна надавати мережа:

  1. Загальна статистика. Базові дані, які демонструють ефективність роботи конкретної стратегії: кількість кліків, унікальних користувачів, сума всіх ставок тощо. Для зручності існують фільтри за гео, розбивка за часовими параметрами, тарифами й оферами. Вебмайстер може приховати непотрібні колонки даних, а також виділити коефіцієнти FD/RD (від перших депозитів до повторних) і R/V (від реєстрації до переходів), що важливо саме для гральних платформ.
    статистика
  2. Статистика за гравцями. Вебмайстер отримує інформацію щодо гравців із можливістю переглянути активність кожного з них. До значущих даних відносять країну реєстрації користувача, його потоки і субакаунти, графік активності, витрат і виграшів, а також дохід, який гравець приніс платформі. В рамках афіліат-пакету партнеру надають більш широкий пул даних, включаючи аналітику щодо тривалості ігрових сесій, звернень до служби підтримки і активації бонусних пропозицій. Все, що не суперечить внутрішнім і міжнародним правилам, а також законодавству.
  3. Когортний аналіз. Показує трафік за певний період або з моменту внесення першого депозиту. Основний критерій аналізу – сума ставки та її періодичність. Важливо, щоб у вебмайстра також була можливість відфільтрувати дані за мобільним трафіком окремо від стаціонарного.
  4. Додаткова звітність. Реферальна статистика, аналітика за промо, таблиця з мінусовими гравцями за тарифом RS +, статистика за днями.

Наприклад, в Pin-Up Partners, крім перерахованих опцій, також розробили функціонал для афілійованих партнерів. У пакет входить як традиційний функціонал (конструктор посилань, лендінги, демоігри, банери, субакаунти, постбеки), так і персоналізовані інструменти:

  • Партнерка мобільних додатків. Автоматичний сервіс дає доступ до додатків для рекламних кампаній партнерів з інтерфейсом партнерської програми. Команда ПП самостійно проводить залучення девелоперів, інтеграції нових технологій і захист від шкідливого ПЗ. Завдяки трекінгу показник втрат вдалося знизити з 7 до 2-3%. Програми безкоштовні і доступні для самостійних вебмайстрів і тих, які працюють у командах.
  • Трекінгові промокоди казино. Персоналізований інструмент, який демонструє активність використання промокодів гравцями.
  • Персональне промо. Команда партнерської мережі створює індивідуальну презентацію за запитом вебмайстра. До роботи залучені дизайнери, IT-фахівці та дизайнери.

Читайте також:Що таке Scam у сфері інвестицій

Вибираємо партнерку з вигідними тарифами

До топу популярних тарифів, на думку досвідчених афіліат-партнерів, входять СРА, RevShare, RS+ і Hybrid. Коротко про кожен із них розповів фахівець Pin-Up Partners з оглядом умов, які використовує їхня компанія.

тарифи

У CPA-системі вебмайстер отримує оплату за перший депозит гравця. Головною умовою оплати є показник KPI (результативність і ефективність) і безперебійна, плавна робота програми. Для прикладу, в партнерці Pin-Up тарифи СРА встановлені в діапазоні від $20 до $50 залежно від гео.

RevShare-тарифи бувають двох типів: стандартні і RS+ для майстрів зі збільшеним обсягом активності. В останньому передбачається страховка від непрогнозованих втрат трафіку і різкого зменшення кількості гравців. Стандартно ревшару розраховують за постійною ставкою 40%. Для афіліат-партнерів – 10% від суми депозитів або 10% від GGR гравців на комісію постачальника.

У тарифі RS+ в новий місяць не переноситься негативний баланс вебмайстра. Завдяки цьому дохід може досягати до 50% внесків гравців у казино і букмекерські платформи.

Тариф Hybrid передбачає лояльні умови для тематичних СДЛ-сайтів і великих оглядів на тему ставок на спорт і казино на умовах CPA + RevShare. Бейслайн тут за замовчуванням становить $10 і підвищується за запитом, а виплати проходять за гібридною схемою.

Партнери можуть продавати тарифи як разом, так і окремо, наприклад, партнерська мережа Pin-Up пропонує перераховані тарифи в базовому пакеті і для афіліат-партнера. Кожна система може кастомізуватися в частині відсотка нарахування, графіку виплат і інших нюансів за підсумками звернення в службу підтримки.

Читайте також:Костянтин Карпалов про найперспективніші вертикалі афіліатного маркетингу

Чим простіше, тим краще: промоакції, реєстрація, виплати, техпідтримка партнерки

«Як і трафіку на платформах, вебмайстрам у мережах потрібно звідкись братися», – кажуть у Pin-Up. Для партнерів та потенційних вебмайстрів платформи проводять традиційні промоакції, марафони та турніри, на яких у форматі розваги навчають і заохочують учасників, всі акції проводяться через інтерфейс партнерської програми, що зручно для афіліатів.

техпідтримка партнерки

При розгляді акцій Pin-Up: новий партнер перед стартом проходить ознайомчу бесіду, за підсумками якої для нього складають персоналізовані умови, рекомендації і приблизний початковий план. Особистий менеджер мережі консультує вебмайстра в онлайн-форматі через месенджери або на платформі партнерки.

В рамках підвищення якості роботи з партнерами керівництво Pin-Up регулярно опитує вебів і в разі їх невдоволення змінює персонального менеджера.

Виплати в партнерській програмі Pin-Up Partners здійснюються будь-яким зручним для вебмайстера способом:

  • WMZ.
  • Банківський переказ.
  • Переказ на карти Visa, MasterCard.
  • Qiwi.
  • «Яндекс.Гроші».
  • Skrill, Neteller.
  • Гаманці в платіжних агрегаторах.

Нарахування відбуваються в доларах США і можуть бути конвертовані в будь-яку іншу валюту за офіційним курсом.

За RevShare виплати можна замовляти щодня, за тарифом RS+ з обнулінням мінусових балансів виплати відбуваються щомісяця в перші робочі дні місяця. За CPA і HYBRID виплати відбуваються двічі на місяць за період 1-15-го і 16-30-го (31-го) числа кожного місяця протягом трьох робочих днів після закінчення розрахункового періоду.

Pin-Up Partners завжди йде назустріч вебмайстрам і в індивідуальному порядку здійснює дострокові виплати партнерам у разі наявності успішного досвіду співпраці, проходження KPI і відсутності питань до трафіку з боку антифрод-відділу.

Для роботи з гравцями на продуктах Pin-Up.casino і Pin-Up.bet використовується тільки ліцензійне ПЗ від найвідоміших розробників. Список ігрових провайдерів в казино на поточний момент нараховує понад 40 компаній, зокрема Tom Horn, Red Tiger, Betsoft, Quickspin, Play’n GO, NetEnt, Endorphina, 1x2gaming, Habanero, Igrosoft та інші.

Читайте також:Чому український ринок привабливий для афіліатного маркетингу

Висновок

Крім основного продукту, Pin-Up надає своїм партнерам безліч інструментів для роботи з трафіком: доступ до власних додатків для зливу, креативи, лендінги і багато іншого.

Переваги партнерки:

CPA

  • партнерка приймає брендовий трафік за CPA;
  • маркетинг продуктів опрацьований до дрібниць: email-розсилки, SMS-нагадування, власний колл-центр, ретаргетинг і т. д.;
  • детальна статистика за CPA і ревшарою в особистому кабінеті;
  • зручні способи виведення коштів для вебмайстрів;
  • всі процеси відбуваються на платформах і софті власної розробки;
  • гравцям доступні ліцензовані слоти і понад 50 000 спортивних подій, а також привітальні бонуси, кешбек, акції та багато іншого.

Pin-Up – це партнерська програма, на яку варто звернути увагу арбітражникам і вебмайстрам, які працюють із різними джерелами трафіку.

Читайте також:Як працюють бонуси казино

Читайте також:Останні новини криптовалют у режимі онлайн

Коментарі:
Зараз читають
вгору