Як уникнути банкрутства казино в 2021 році: шість способів

Автор: Gambling Man
25 Травня 2021, 18:14

Як уникнути банкрутства казино в 2021 році: шість способів

Володіння гральним бізнесом здається безпечною ставкою: адже ризикують гравці, а не власники. Але правда в тому, що навіть онлайн-казино можуть провалитися, якщо ними неправильно керувати. У цій статті представники Slotegrator навели шість методів, які допоможуть уникнути банкрутства онлайн-казино.

Власнику потрібно гарно розбиратися в цифрах, щоб керувати гральним бізнесом 

Існує великий список ключових показників (KPI), які допомагають відстежувати й аналізувати процеси, щоб зрозуміти: казино приносить прибуток чи рухається в бік банкрутства.

Валовий ігровий дохід (GGR) і чистий ігровий дохід (NGR) дадуть власнику онлайн-казино загальне уявлення про стан справ – ці показники демонструють заробіток від гральної діяльності до того, як будуть вирахувані витрати.

Якщо ці цифри не такі, як хотілося б, прийшов час звернути увагу і на інші показники. Ставки до депозитів і NGR до депозитів вимірюють, яку частину депозиту гравці ставлять і скільки вони програють відповідно. Також варто стежити за кількістю конверсій, показниками утримання і відтоку гравців, числом активних користувачів за день і за місяць, цінністю гравця і середнім доходом від гравця.

Ключові показники (KPI) для онлайн-казино

Кожному онлайн-казино необхідні орієнтири, за допомогою яких можна оцінити прогрес. Допомогти в цьому можуть KPI (Key Performance Indicators) – ключові показники результативності.

Якщо зануритись в усі деталі то можна вчасно знайти тріщину і залатати її.

Зрештою, досягне успіху бізнес чи ні, залежить від його здатності балансувати в співвідношенні коштів, які були отримані, до ресурсів, які були витрачені. З одного боку, власник пливе в океані грошей, з іншого – прощається зі своєю яхтою і тоне в адміністративці.

Нижче представники Slotegrator описують шість дій, які допоможуть запобігти банкрутству в гральній сфері.

Читайте також: Причини популярності ставок на скачки

1. Робіть все для того, щоб ваші гравці любили вас

VIP казино

В індустрії, побудованій на конкуренції, виділяється той бізнес, який вміє втримати гравців і мотивувати їх повертатися знову і знову. Бренди воюють не на життя, а на смерть, щоб їхні гравці не переходили на інші платформи.

Користувачі навряд чи залишать чи проміняють один майданчик на користь конкурента, якщо ця платформа з часом підвищує свою цінність у їхніх очах. Найкращий спосіб цього добитися – програми лояльності і VIP.

Коли гравці приєднуються до програми лояльності, кожен новий депозит, обертання і ставка наближають їх до наступного рівня VIP-ієрархії. Коли їхні депозити збільшаться, їм варто пропонувати більшу винагороду і кращу, персоналізовану клієнтську підтримку.

Чим більше коштів і часу вони витрачають в одному казино, тим менш імовірно, що вони підуть на іншу платформу. Навіщо починати все заново і втрачати вкладення, якщо можна просто продовжити нарощувати статус?

2. Йдіть у ногу з часом швидше за конкурентів

Демографія може коливатися протягом часу, і смаки гравців змінюються разом із нею. Уподобання гравців повинні, звичайно, бути першим, на що варто звертати увагу під час вибору ігор для портфоліо.

З іншого боку, деякі речі залишаються незмінними, така собі старомодна і перевірена часом класика. Розробники ігор не даремно всюди використовують фруктові слоти: завжди були і завжди будуть гравці, які їх люблять. Саме тому майже кожен постачальник в iGaming-просторі пропонує свою лінійку фруктової тематики, де кожна гра трохи вирізняється, наприклад завдяки додаванню вогню або діамантів.

Інші сюжети, які вже багато років користуються популярністю серед любителів слотів, як, наприклад, міфологія, також стали ґрунтом для творчих експериментів. Розробники ігор практично змагаються між собою, щоб з'ясувати, чия ідея на тему вікінгів або єгипетських богів вийде цікавішою. Але не кожен гравець прагне бачити ряд вишень чи єгипетських ієрогліфів.

Завжди є щось інноваційне, що можна впровадити в портфоліо, і якщо не поквапитись, це зроблять конкуренти. Слоти – надійний варіант, але все більше і більше розробників вигадують нові форми гемблінгу: шутери, нові форми лотерей, гібриди слотів і колеса фортуни, ігри з живими дилерами, брендові колаборації з відомими настільними іграми – цей список поповнюється щодня.

Багато нових видів гемблінгу засновані на впровадженні криптовалют.

Ставки на футбол

Ставки на футбол нікуди не дінуться, але ті оператори, які пропонують ще й віртуальний спорт, мають перевагу. А незабаром ті, хто не буде пропонувати ставки на кіберспорт, не зможуть бути конкурентоспроможними. Тому ніколи не пізно планувати наперед. Варто переконатися, що гравець отримує не тільки контент, затребуваний сьогодні, а й щось, що гемблери будуть шукати в майбутньому.

Казино, які не здатні рухатися зі швидкістю індустрії, залишаються позаду, розмірковуючи над тим, куди ж пішли всі їхні гравці.

Читайте також: Топ покерних гравців світу

3. Дотримуйтесь ліцензії

Втрата ліцензії може піддати бізнес ризику.

Якщо регулятор юрисдикції оперування відкликав ліцензію у казино, то воно може потрапити в дуже скрутне становище. Оперування без ліцензії може тягти за собою серйозні наслідки – втрата ліцензії часто означає втрату виходу до цільової аудиторії.

Не слід допускати втрати ліцензії, онлайн-казино має виконувати умови місцевого регулювання, включаючи рекламні обмеження. Особливу увагу потрібно приділити вимогам політик KYC і AML. Процес верифікації особи має бути максимально суворим, але зі збереженням швидкої реєстрації.

Регулювальні органи часто приділяють увагу тому, наскільки добре казино здатні працювати зі скаргами клієнтів і чи здатні вони відповідати технічним стандартам.

В інтересах власника онлайн-казино бути проактивним і завжди відповідати очікуванням регулятора. Компанія має бути оперативною і залишатися в курсі всіх змін у юрисдикції своєї роботи.

4. Забезпечте основу під ногами

Підкорятися регулюванню важливо. Але це може бути непросто на ринках із нестабільною економічною і політичною ситуацією. Відомі випадки, коли уряди раптово проводили перевірки серед букмекерів і стягували захмарні суми в якості податків.

Ось чому варто переконатися, що оператор твердо стоїть ногами на землі в надійній юрисдикції, перш ніж почати виходити на більш волатильні ринки.

Оператору варто вивчити ринок, перш ніж прийняти рішення про вихід на нього. Якщо бували випадки, що в юрисдикції раптово змінювалися регуляторні вимоги без попередження, вони, швидше за все, не дуже стабільні.

Казино бонуси

Читайте також: Історія рулетки

5. Не дозволяйте бонусам себе розорювати

Казино пропонують бонуси, щоб гравці реєструвалися і залишалися на платформі довше. Бонуси привабливі тим, що користувачі можуть спробувати контент казино або спортсбуку, а також якість платформи в цілому, не ризикуючи великими сумами власних коштів.

Бонус – це не безкоштовна роздача, а можливість спробувати казино.

Водночас порушники бонусної політики завжди активні – мисливці за бонусами переглядають форуми для гравців у пошуку казино, бонусна політика яких має слабкі місця.

Траплялося, що казино втрачали мільйони, коли гравці дізнавалися про лазівки в їхніх бонусних політиках і бігли на форуми, щоб поділитися цією інформацією з усією спільнотою.

Щоб гравці не експлуатували бонуси, оператори казино повинні мати суворі умови і правила. Більш конкретно: бонуси мають супроводжуватися вимогами щодо роловеру, тобто гравці повинні прокручувати бонусну суму певну кількість разів, перш ніж зможуть вивести свої кошти. Нормальною практикою також є умова, за якої гравець може вивести виграш, але не суму, дану як бонус.

6. Впроваджуйте грамотний маркетинг

Оператор має контролювати свої витрати. Коли мова заходить про маркетинг, люди часто говорять, що половина їхнього бюджету була втрачена. Просто ніхто не знає, яка половина. Запобігайте втраті коштів за допомогою стратегій performance-маркетингу, як, наприклад, робота з афіліатами.

Performance-маркетинг допомагає переконатися, що оператор платить тільки за успішну конверсію. Афіліати, які залучають трафік на сайт, отримують гроші тільки після того, як гравці реєструються. Згодом казино зможе зрозуміти, чи варті партнери, з якими воно працює, тих коштів.

Водночас треба бути розбірливим у тому, з ким ведеться співпраця. Нові оператори реєструються в максимально можливій кількості афіліатних програм і змушені платити неприйнятні частини своїх доходів.

онлайн-казино

Бонусна порада: інтегруйте відмінні ігри

Гравці приходять за емоціями. Якщо онлайн-казино їх підведе, вони його покинуть. Якщо їх заохотити, то вони будуть повертатися завжди.

Слід переконатися, що гравці постійно знаходять те, що їм потрібно. Для цього оператор має інтегрувати різноманітний високоякісний контент від провідних постачальників індустрії. З рішенням Slotegrator – APIgrator – онлайн-казино може інтегрувати понад 5000 ігор від найкращих розробників. Зв’яжіться з менеджерами продажів Slotegrator сьогодні, щоб отримати безкоштовну консультацію, як розширити межі свого iGaming-бізнесу.

Читайте також: Свіжі новини казино в Україні

Читайте також: Ризики афіліатного маркетингу для онлайн-операторів

Коментарі:
Зараз читають
вгору