Як стати успішним гральним провайдером у сфері гемблінгу: поради від ThunderSpin

14 Вересня 2021, 10:15

Як стати успішним гральним провайдером у сфері гемблінгу: поради від ThunderSpin

Щоб розпочати свій бізнес провайдера ігор для онлайн-гемблінгу, недостатньо просто відкрити компанію та найняти працівників. Щоб стати справді успішним, потрібно знайти свою нішу та не відставати від конкурентів. Як стати успішним гемблінг-провайдером, які інструменти для цього існують та про що не варто забувати – про це ми поспілкувались із засновником ThunderSpin Богданом Зиріним.

Чи правильним є твердження, що, як би круто не рекламував свою платформу оператор, якщо якість ігор буде низькою, навряд чи вдасться втримати користувача? Що входить у поняття якості? Яким має бути слот, щоб гравець захотів у нього грати?

І так, і ні. Це комплексне питання. Звісно ж, на кожен продукт знайдеться свій покупець, відповідно, існують нішеві пропозиції. Але чим кращим буде продукт і чим якісніші всі аспекти з самого початку, тим вища ймовірність успіху, закладена в продукті на весь період його життєвого циклу.

Чим більше задоволення відчуває кожен із клієнтів, тим більшу армію шанувальників наших продуктів ми отримуємо. Від цього зрештою виграють усі: майданчики, гравці, бренди.

Чи важливо, щоб слот мав якісь унікальні фішки? Чи достатньо класики?

Кожен новий слот – це окремо створений продукт. Унікальність – одна з найважливіших складових. Інакше чим ваш продукт кращий за той, що вже є на ринку, чи за той, що вже став популярним задовго до появи вашого продукту?

Класика може бути переосмислена, як, наприклад, у нашому недавньому анонсі. І це теж одна зі стратегій на шляху до успіху. Чим більше унікального і неповторного, тим вища ймовірність знайти саме свого гравця і зробити його лояльним. Адже такий ігровий досвід пропонуєте тільки ви.

Наскільки важлива наявність різних міжнародних сертифікатів? Що вони дають розробнику? Чи мають вони значення для гравця?

Наявність сертифікатів – це не просто додаткова «медаль» у куточку сайту. Кожен зі стандартів дає гарантію відповідності певним правилам як для B2C-гравців, так і для B2B-клієнтів.

Правила та стандарти можуть стосуватися не тільки коректності роботи продукту, а й безпеки для кінцевих гравців (гарантії виплат, їхній обсяг, чіткі та прозорі правила поведінки всіх сторін тощо) та можливості взаємодії, взаємного прибутку для B2B-партнерів.

Наприклад, ThunderSpin має сертифікати iTechLabs, що підтверджують якість гральної системи, GLI та MGA, які вказують на чесність та прозорість розроблених нами продуктів.

Чи міжнародні нагороди якось впливають на просування ігор? Що вони підтверджують?

А ось нагороди – це сигнал для потенційних партнерів: зверніть увагу на цих хлопців, вони кращі за інших в цьому напрямі. Тут вже чим більше – тим краще. А оскільки нагороди є, то це означає, що команда добре і наполегливо трудиться, а синергія успіху дасть свій результат.

ThunderSpin може похвалитись нагородою Start-Up of the Year, яку ми отримали на Starlet Awards 2020. І такі нагороди справді спонукають розвиватися завзятіше. Цього року ми вже потрапили в короткий список EGR Awards 2021 у категоріях B2B, M&I та North America.

Чи впливає кількість ігор у портфоліо на якість просування бренду провайдера? Гравці приходять на конкретний бренд чи просто шукають ігри до душі?

Впливає. Чим різноманітніший портфель, тим вища ймовірність того, що гравець знайде те, що йому цікаво, а партнер – залучить більше гравців. Відповідно, підвищується впізнаваність бренду провайдера як серед гравців, так і серед партнерів.

Проте також гравці можуть шукати контент і для душі. І знов-таки чим більше ігор пропонує провайдер, тим імовірніше знайдеться саме те, що потрібно.

Ми вже маємо в портфоліо понад 30 ігор, які дуже різноманітні за графікою, сюжетом та атмосферою. І це тільки початок нашого шляху.

Наскільки важливо проводити різні заходи для операторів, брати участь у виставках та конференціях? Що має розказати розробник, щоб ним зацікавились оператори? Як показати власну експертність?

Це один із найважливіших каналів просування. Івенти – це події, в межах яких люди можуть зустрітися й обговорити всі нюанси краще, ніж за допомогою віддаленого спілкування. Навіть із появою цифрових заходів. Виставки та конференції створюють можливість взаємодії з максимально цільовою аудиторією. Зазвичай якість контакту та результату спілкування є вищою, ніж під час холодного контакту, адже по обидва боки перебувають зацікавлені в кооперації сторони. Проте це не означає, що варто нехтувати онлайн-подіями.

Розробник має бути присутнім усюди, щоб якісно та професійно презентувати свої продукти, дати можливість їх спробувати, відповісти на всі запитання, які виникають. Сертифікації та нагороди, про які говорили вище, – це додаткові маркери експертності та професіоналізму.

Компанія ThunderSpin останнім часом брала участь у низці онлайн-івентів і зустрічей від SBC, Sigma, а також представила свій стенд на офлайн-виставці Gaming Industry Expo в Києві.

Якщо бренд щойно вийшов на ринок, чи одразу зацікавлять гравців його продукти? Якими мають бути ігри, щоб «злетіти»?

Єдиного рецепту успіху немає, і кожен іде своїм шляхом. Але продукт точно має бути не гіршим, аніж у конкурентів, тобто він має відповідати стандартам індустрії.

Потрібно шукати свою нішу та свого гравця, клієнта. Чим більшим буде портфель, тим більшою буде експертність і, відповідно, – кращим кожен із наступних продуктів.

Які маркетингові кампанії варто проводити розробникам ігор, щоб просувати власний бренд не лише серед операторів, а й серед гравців?

У кожної стратегії досягнення результату є своя історія гіпотез, проб, помилок і врешті-решт – перемог. Чим більше каналів просування та комунікацій ви можете собі дозволити – тим краще. Якщо немає можливості відразу скрізь заявити про себе, то потрібно пріоритезувати зусилля і потім поступово нарощувати присутність в ефективних каналах і опрацьовувати нові.

Ми вже представлені у таких відомих операторів, як Parimatch, 1XSLOTS, маємо угоди з BetConstruct, Salsa Technology і, звичайно, плануємо розширювати партнерську сітку.

Чим унікальні ігри ThunderSpin? Чи є щось новеньке для українського ринку?

Ігри ThunderSpin – це нестандартні сюжети і захопливі механіки. Команда розробників ігор ThunderSpin намагається переосмислити класику та змішує те, що, здавалося б, не можна змішати за визначенням. Потрібно не боятися експериментів, а свій стиль і унікальність з’являться.

У серпні ThunderSpin представила своє бачення на тему класичних фруктових слотів – Book of Jam. Пишіть відгуки нам у соціальних мережах або залишайте повідомлення в контактній формі на сайті.

Які плани у компанії на майбутнє?

Хочемо зберегти інтригу. Але скажу, що осінь обіцяє бути повною сюрпризів і анонсів. Сподіваюся, наші нові розробки припадуть до смаку як гравцям, так і потенційним партнерам.

Коментарі:
Зараз читають
вгору