Як арбітражникам працювати з українським гео в напрямі азартних ігор

Автор: Корольчук Олександр
05 Листопада 2021, 14:03

Як арбітражникам працювати з українським гео в напрямі азартних ігор

28 жовтня відбувся міжнародний форум Kinza 360, присвячений напряму афіліатного маркетингу. Одним із доповідачів був Вадим Волочнюк, засновник арбітражної команди Improve Team, який присвятив свій виступ роботі з трафіком на країни СНД. Він розповів про особливості генерації трафіку в цьому регіоні, зупинився на гео України та дав кілька порад щодо роботи з лендингами й додатками.

Особливості арбітражу в країнах СНД

Фахівець пояснив вибір теми тим, що багато людей, які хочуть потрапити до арбітражу, йдуть шукати найбільш популярну партнерську програму, потрапляють на неї, просять менеджера надати їм пропозицію і отримують Україну чи її сусідів. Саме так і починають вчитися арбітражники, заливаючи трафік з цих країн. Це і пояснює актуальність теми по роботі з цими юрисдикціями, оскільки у кожної команди є персонал, який працює у цьому напрямі.

Серед інших причин спікер виділив:

  1. Простоту запуску – ROI та окупність нижчі, ніж у закордонних гео, але простіший запуск кампанії.
  2. Доволі легке масштабування – якщо знайти підходи до одного рекламодавця і креативів у лендингах, то потім можна заливати по цій же конверсії для іншого рекламодавця. У всіх рекламодавців на Україну однакові платіжні рішення, підходи і потік гравців. Тому можна масштабуватися в рамках як одного, так і кількох проєктів.
  3. Стабільну конвертацію – в Україні стабільна ситуація з платіжними рішеннями. Це дозволяє стабільно генерувати трафік і не хвилюватися за конвертацію. Немає ситуацій, як із закордонними гео – де щось відлетіло, платіжка не працює і це впливає на трафік.

Далі спікер перейшов до теми України, оскільки кожен, хто заходить на ринок СНД, відливає трафік насамперед сюди.

Читайте також: Артем Дмитренко про сучасні тренди гемблінг-сфери

Особливості роботи в Україні

Загалом в Україні стабільні показники, і 15-25% трафіку Improve Team припадає саме на цю країну. Показник конвертації в межах 1 до 15 – 1 до 20 та близько 40 тисяч встановлень. Аналізований продукт – Joker – завжди дає гарну конвертацію.

трафік казино

Щодо підходів до креативів, то не варто очікувати якоїсь сенсації. Вони всі абсолютно стандартні для сфери і всі працюють з такими підходами. В деяких креативах команда намагається додавати яскраві елементи. Дуже гарно себе показав креатив з Олегом Скрипкою, який команді надали представники партнерської мережі. Коли його запустили, то він давав 10 тисяч конверсії, але встановлення по цьому креативу трохи кусалися. Вадим Волочнюк вважає, що унікальність полягала в тому, що була максимальна релевантність між креативом та лендингом – людина клікає, відкриває і бачить того ж самого героя на лендинговій сторінці. Крім того, продукт має певну медійність – всі знають цього виконавця, який був у Києві на багатьох банерах.

Ще один креатив зробив учасник арбітражної команди з колишнім президентом Віктором Януковичем та його відомою фразою «Зупиніться!» – колесо на задньому фоні зупиняється і видає якийсь виграш.

Ще один креатив дуже стандартний, його знімають в своїх офісах і використовують багато арбітражних команд – демонструється процес гри на слотах, під час якого виграється значна сума коштів.

Спікер наголосив, що в гемблінгу завжди є сезонність, і ця сезонність також притаманна і особливостям гео. З року в рік країна відрізняється, бо змінюється законодавство, десь з’являються проблеми з платіжками.  

Особливостями України є:

  1. Висока конкуренція – тут зіграла роль легалізація грального бізнесу, через це ринок доволі сильно випалюють. Фахівець вважає, що після зими інстали в Україні матимуть дуже високу ціну, тому рекламодавці мають думати, як окупити такий трафік і що пропонувати арбітражникам.
  2. Простота в підходах – як би сильно не витискали гео, менталітет людей залишається простим: покажи їм колесо – і вони продовжать встановлювати потрібний додаток.
  3. Можливість заливати трафік на продукти з медійною рекламою – коли людина їде в метро, вона всюди бачить якийсь популярний продукт казино чи беттінгу. Опустивши очі в телефон, вона бачить таку ж рекламу на Facebook, що підвищує ймовірність встановлення чи першого депозиту. З безіменними продуктами така схема не працюватиме. Це одна з переваг України, і багато хто на цьому піднімається. Це круто для арбітражників, оскільки медійна реклама збільшує конвертацію.

конкуренція

Читайте також: Рейтинг лотерей України

Потрібно звертати увагу на лендинги

Окремо спікер описав роботу з лендингами. З його спостережень зрозуміло, що більшість команд працює саме з креативами. Варто розуміти, що головним є не встановлення додатку, а перший клік людини в додатку і потрапляння на лендинг. Часто буває, що в інших арбітражників у додатках некоректно відкриваються лендинги, не зовсім зрозуміло, де реєстраційна форма.

Тому який би хороший не був креатив, це не вплине на конвертацію, якщо людина відкриє додаток, а там заглушка, білий екран чи невідкритий лендинг.

Яскравим прикладом є ленд одного українського продукту. Дизайнеру поставили завдання – розібрати його, дістати колесо та змусити його обертатися. Він це зробив – і конверт інсталів та депозитів став 1 до 9.

Вадим Волочнюк радить на кожен продукт чи гео тестити щонайменше три лендинги. Бо в Україні один може давати конвертацію 1 до 15, інший – 1 до 40. І ніхто не може точно знати, що саме може сподобатися клієнту онлайн-казино.

Також під час роботи з буржем та особливо цікавими гео варто замовляти кастомні лендинги у рекламодавців. Зазвичай вони йдуть назустріч у цьому питанні, бо розуміють, що це впливатиме на конвертацію та ціну депозиту. Якщо арбітражник працює сам, можна також попитати лендинги у партнерських програм та протестувати їх, щоб визначити найкращий.

Весь шлях гравця – від встановлення, реєстрації депозиту до редепозиту – арбітражнику потрібно пройти самостійно. Треба дивитися, чи проходять push-повідомлення, як вони приходять, чи не вичистили cookie-файли додатку, і там вже не те казино, на яке генерується трафік. Потрібно розуміти, що відбувається з гравцем через певний проміжок часу.

Читайте також: Оподаткування виграшів в Україні

арбітраж трафіку

Сучасні тенденції арбітражу на додатки

Тут переважно існують азартні ігри, насамперед – слоти. На них у креативах використовують монетки або персонажів популярних слотів. З цікавих моментів спікер виділив перенос аудиторії – особливість, яка дозволяє на успішні додатки ефективно заливати трафік.

Команда Вадима Волочнюка намагається заливати на один додаток лише один продукт. Це забезпечує кращу конверсію і швидшу оптимізацію додатку. Також в додатки трафік генерують тільки за події після попереднього тесту креативів.

Читайте також: Головні положення меморандуму про рекламу азартних ігор

Читайте також: Рейтинг покерних гравців

Коментарі:
Зараз читають
вгору