Успішний партнерський маркетинг – поради від Uplatform

Автор: Шинкаренко Тетяна
30 Березня 2022, 08:39

Успішний партнерський маркетинг – поради від Uplatform

Без партнерського маркетингу в сучасних реаліях оператори не виживуть. Можливо, деякі й змогли б утриматися на плаву, проте генерація трафіку стала б набагато проблематичнішою. Команда Uplatform з'ясувала, що дійсно працює в партнерському маркетингу, а яких дій краще уникати задля досягнення бажаного результату.

Основним завданням партнерського маркетингу є залучення трафіку на сайт оператора. Компаніям потрібен трафік, щоб приводити нових гравців до своїх казино та збільшувати прибуток від продажів.

Відносини між операторами та афіліатами, пошук відповідних партнерів та організація роботи з ними є життєво важливими для представників грального бізнесу. Партнерська програма Uplatform допомагає розробити зручну систему взаємодії та вибрати правильну індивідуальну програму для задоволення потреб бізнесу шляхом створення сильної партнерської мережі.

Експерти платформи Uplatform надали кілька порад, які допоможуть операторам налаштувати максимально ефективну партнерську програму.

Досліджуйте ринок та конкурентів

Проведення якісного конкурентного аналізу на високому рівні має вирішальне значення для успіху партнерського маркетингу. Важливо розуміти ринок, конкурентів та партнерів, щоб знати, з чим належить мати справу. Проведення повного дослідження допомагає визначити цільову аудиторію, вивчити конкурентів, знайти найпопулярніші маркетингові канали, встановити партнерські зв'язки. Окрім того, знання конкурентів та їхніх маркетингових стратегій – чудовий спосіб визначити їхні сильні та слабкі сторони.

Все це можна використати, розробляючи власні кампанії. Деякі з найзначніших можливостей відкриваються саме завдяки дослідженню ринку та конкурентів.

Знайдіть відповідного партнера

Пошук підходящого афіліата може бути основною умовою для налаштування успішного партнерського маркетингу. Це дуже важливо для побудови бренду та ефективного використання ресурсів. Партнером може бути фізична особа або компанія, які представлять бренд на своїх платформах для клієнтів чи підписників. Вибирати можна серед різних варіантів: медіаплатформи, стримери, блогери. Також можна звертатися до агентств.

Партнери повинні мати досить велику аудиторію та бути добре обізнаними в гральній ніші. Ще один важливий аспект полягає в тому, що партнер має пропонувати регіональний трафік та стратегії геотаргетингу, щоб підвищити ефективність кампанії, яка встановлює зв'язок із цільовою аудиторією.

партнерський маркетинг

Аналізуйте трафік та результати

Більшість афіліатних програм, особливо для операторів онлайн-казино, мають модулі, які полегшують керування партнерською системою. Ці модулі дають змогу аналізувати різних партнерів, показуючи, скільки трафіку генерується саме цим афіліатом.

Рішення Uplatform – це потужний, але простий у використанні інструмент афілійованого маркетингу з докладними звітами та деталізованою статистикою, що базується на широкому спектрі критеріїв. Завдяки цьому оператори отримують повний контроль над усіма процесами для легкого управління й аналізу афілійованих осіб та їхніх результатів у межах єдиної платформи.

Не заощаджуйте на комісії

Вигідна система комісій мотивуватиме партнерів, а отже, надасть змогу залучати необхідний трафік на сайт. Комісійні мають бути стійкими та конкурентоспроможними. Гідна винагорода є основним стимулом для ефективної роботи та мотивації афіліатів. Відповідно, система комісійних істотно впливає на здатність грального оператора збільшувати дохід, розвиватися й розширювати аудиторію.

Щоб встановити гідну комісійну винагороду, необхідно:

  • проаналізувати комісійні ставки конкурентів;
  • встановити нижчу комісію на старті;
  • періодично перевіряти та змінювати комісійну ставку;
  • використовувати гнучкі моделі партнерських винагород та індивідуальні угоди;
  • вибрати щотижневий чи щомісячний спосіб оплати.

Чим може допомогти Uplatform

Партнерську систему Uplatform легко інтегрувати в повсякденну роботу бізнесу. Мультибрендова система об'єднує всі необхідні інструменти для успішного запуску афіліат-системи, управління, відстеження та складання звітів із різних брендів для повного контролю над кожною окремою кампанією.

Партнерська система

Uplatform пропонує п'ять варіантів гнучкої комісії на вибір:

  • Revenue Share. Така система стимулює зусилля партнерів, даючи їм більше мотивації працювати, оскільки вони одержують частину доходу оператора. Афіліати отримують постійні виплати протягом фіксованого періоду або доти, доки залучений клієнт не припинить грати.
  • CPA. Найпоширеніший тип партнерської комісії, який передбачає плату за конкретну дію запрошених гравців на сайті оператора. Наприклад, за реєстрацію акаунту.
  • Hybrid. Поєднує в собі перші дві схеми – фіксовану комісію від угод CPA та відсоток від щомісячного доходу, який приносить гравець, граючи на сайті оператора.
  • Багаторівнева CPA. Партнери отримують додаткову комісію за розширення партнерської мережі та залучення нових афіліатів.
  • Субпартнерство. Заробіток партнерів розраховується з урахуванням типу комісії, яку отримують субпартнери.

Єдине рішення, яке потрібно прийняти оператору, – це вибрати відповідний метод виплати комісійних. Завдяки зручності щотижневих платежів, швидкому обігу коштів та різним способам оплати компанії отримують можливість залучати власників вебсайтів, адміністраторів груп, соціальних мереж та арбітражників, а також встановлювати стабільні та надійні партнерські відносини.

Резюме: протягом останніх п'яти років афіліатний маркетинг справді змінився.

Насамперед завдяки динамічному розвитку Інтернету та високому рівню персоналізації. Суперництво за увагу людей в онлайні та нова цифрова ера значно вплинули на індустрію азартних ігор. Темпи зростання онлайн-казино й ставок на спорт різко зросли, й партнерський маркетинг наслідував їхній приклад.

Підтвердженням може стати така статистика:

  • до афіліатних програм вдається понад 87% брендів;
  • очікується, що протягом наступних кількох років інвестиції в партнерський маркетинг зростуть на понад 10%;
  • 99% людей розпочинають свій бізнес із партнерського маркетингу;
  • 92% споживачів довіряють амбасадорам та інфлюенсерам.

афіліатний маркетинг

Перевірена партнерська програма Uplatform All-In-One проста. Система розроблена з урахуванням галузевих вимог та інтересів кожного клієнта, а також має в своєму розпорядженні інструменти, які надають усе необхідне для використання можливостей партнерського маркетингу, розширення бази гравців та збільшення прибутку за допомогою цього маркетингового каналу. Партнерська програма Uplatform допомагає залучати нових гравців та підбирати відповідну індивідуальну програму для задоволення потреб бізнесу шляхом створення сильної партнерської мережі.

Не можна забувати, що це лише перший крок на шляху залучення аудиторії. Оператори, які хочуть утримувати гравців, мають надавати вражаючий контент. У цьому питанні букмекерська контора Uplatform займає центральне місце з її величезним вибором розваг, забезпечуючи різноманітні ставки та події в 162 видах спорту та понад 60 видах кіберспорту з широким вибором коефіцієнтів із унікальною технологією прямих трансляцій, а також регіональним та персоналізованим вибором контенту.

Для розширення наявного проєкту та залучення нових гравців можна використовувати швидку, просту та безшовну інтеграцію API букмекерської контори Uplatform. Це рішення налаштовується й модифікується, надаючи змогу обирати власний контент. Для реалізації проєкту достатньо зв'язатися із висококваліфікованою командою Uplatform.

Нагадуємо, експерти Uplatform розповіли про необхідність Telegram- та СМС-беттінгу на різних ринках світу.

Читайте також: Новини букмекерських контор

Читайте також: Як арбітражникам працювати з українським гео в гемблінгу

Коментарі:
Зараз читають
вгору