Тенденції та прогноз вертикалі ставок на кіберспорт: інсайди від експертів Uplatform

02 Лютого 2022, 15:59

Тенденції та прогноз вертикалі ставок на кіберспорт: інсайди від експертів Uplatform

Ставки на кіберспорт – один із найдинамічніших напрямів сучасного беттінгу. За кілька років роботи профільна платформа Uplatform, яка налічує понад 60 видів кіберспорту та охоплює всі найпопулярніші види кібербеттінгу, зібрала розширену статистику вподобань гравців. Експерти поділилися своєю думкою про актуальні тренди у вертикалі та надали прогнози на найближче майбутнє.

Матеріал носить довідково-інформаційний, аналітичний характер і не має за основну мету просування товарів і послуг на ринку (відповідно до ст. 22-1 Закону України «Про рекламу», не є рекламою).

Популярність кіберспорту стрімко зросла. Одночасно з цим відбувся стрибок росту на ринку ставок на кіберспорт. За експертними оцінками, у 2021 році глобальна аудиторія кіберспорту досягла близько 474 млн осіб, а до 2024 року прогнозовано зросте до 577,2 млн.

Ставки на кіберспорт

Ця вертикаль ставок популяризується значними темпами. Основні беттінг-оператори додали кіберспорт на свої платформи поряд із більш традиційними видами спорту, як-от футбол, баскетбол чи бейсбол.

Експерти припускають, що загальна сума ставок на кіберспортивні матчі зросте до $16 млрд у найближчі кілька років. Це частина загальної тенденції зростання онлайн-ставок, причини якої криються в пошуку людьми нових розваг в Інтернеті, покращенні технологій, використанні зручніших систем здійснення ставок.

Прогноз: зростання, зростання та ще раз зростання

Будь-яке обговорення майбутнього ставок на кіберспорт має містити слово «зростання», оскільки є низка вагомих причин, що вказують на подальший бурхливий розвиток галузі. Прогнозується, що це буде один із найдинамічніших секторів, у якому любов молодого покоління до комп’ютерних ігор легко пошириться й на беттінг.

Величезні інвестиції у кіберспорт дають ще одну причину вважати, що майбутнє цієї галузі є неймовірно яскравим. До середини 2020 року в індустрію вклали колосальну суму в $1,1 млрд. Цей вражаючий рівень інвестицій дасть змогу наростити глобальний дохід від кіберспорту до $2,5 млрд у 2022 році. За підсумками 2020-го, зростання ставок на кіберспорт становило близько 130%, але 2021 рік показав ще неймовірніші результати.

«2021-й став справжнім шоком. Навіть зі скасуванням більшості турнірів і чемпіонатів сектор кіберспорту показав зростання на понад 170%. І ми очікуємо ще більших цифр у 2022 році. Немає сумнівів, що кіберспорт привертає дедалі більше уваги серед гравців», – коментує команда Uplatform Esports.

Топ ігор для ставок

Найпопулярнішими дисциплінами кіберспорту для укладання парі залишаються CS:GO, Dota 2 та League of Legends.

Команда Uplatform додає:

«Протягом останнього року нам вдалося значно збільшити кількість активних гравців у League of Legends, яка раніше становила менше ніж 10% від загальної кількості».

Ставки на кіберспорт

Uplatform також зазначила, що гравці з ентузіазмом сприйняли Age of Empires, і цей інтерес значно зріс з останнім випуском. StarCraft II та Quake також входять до найкращих ігор для ставок, незважаючи на те що кількість турнірів із Quake обмежена.

Одна з найвідоміших кіберспортивних ігор Warcraft III пережила найбільше падіння популярності. Експерти Uplatform вважають, що це пов’язано з розробником гри та його стратегією просування. Чого не можна сказати про Valorant, яка впевнено змістила Rainbow Six із другої позиції серед шутерів. Істотним бонусом є підтримка розробників ігор, що виявляється в численних турнірах високого рівня.

Хто робить ставки на кіберспорт

Важливе питання полягає в тому, хто робить ставки на кіберспорт. Одним із найвизначніших моментів тут є те, що цей сектор має більш різноманітну клієнтську базу, ніж інші види азартних ігор. Хоча зазвичай вважається, що середній гравець, який ставить на кіберспорт, є молодим користувачем, ця вертикаль все ж таки приваблює різноманітнішу аудиторію.

Статистика Uplatform показує, що 75% ставок на кіберспорт роблять беттори 23-25 років і лише 4% з них дівчата. Але з урахуванням останніх тенденцій експерти Uplatform прогнозують, що за кілька років частка жінок, які роблять ставки на кіберспорт, становитиме близько 15%.

Ставки на кіберспорт

Що стосується географії, то найактивніші беттори в кіберспорті перебувають у СНД та Азії. Зростає популярність цього напряму й у Латинській Америці – у 2021 році затребуваність ставок на кібер у цьому регіоні зросла на 20%.

Ставки на кіберспорт

Скасування багатьох спортивних подій з 2020 року – один із факторів, який підштовхнув нову аудиторію дивитися кіберспортивні ігри та робити на них ставки. На тлі відсутності змагань і турнірів в офлайні у всьому світі кіберспортивні турніри надали довгоочікувану можливість насолодитись ставками в цей складний період. Багато людей, які спробували ставки на кіберспорт, виявили, що це схоже на беттінг у традиційних спортивних подіях.

Потокові платформи, як-от Twitch та Hitbox, дали змогу розширити аудиторію в світі професійних ігор та підвищити популярність цієї сфери. Вони також допомагають отримувати уявлення про найкращі команди та збирати інформацію, яка дає змогу передбачати результат подій та укладати обдумані парі.

Усі ці фактори свідчать про те, що esports став обов’язковим вектором роботи для букмекерських компаній. Ставки на кіберспорт дають перевагу для залучення нового типу клієнтів, а також розширюють вибір для наявної аудиторії.

Партнерство з таким провайдером, як Uplatform, який знає про кіберспорт все, від статистики до гарячих трендів, є мудрим кроком у розвитку бізнесу. Багатофункціональний спортсбук Usports із рішенням для кількох пристроїв і широким охопленням подій забезпечує чудову гнучкість на будь-якому ринку та можливість стратегічної локалізації. Завдяки команді з чудовими галузевими знаннями, індивідуальному підходу та експертним консультаціям партнери Uplatform отримують значну конкурентну перевагу на ринку.

Зв’язатися з відділом продажів Uplatform і дізнатися більше про багатофункціональну букмекерську пропозицію можна за електронною поштою [email protected] або через вебсайт Uplatform.com.

Нагадуємо, про тренди в казино та вподобання клієнтів розповіла керівник із розвитку ігрового портфоліо Uplatform.

Читайте також: Про ігри для заробітку грошей без вкладень

Читайте також: Ігри про виживання

Коментарі:
Зараз читають
вгору