Спорт (не) за призначенням: як команді Parimatch Ukraine вдалося перетворити спортивні трофеї на реальну допомогу ЗСУ

11 Січня 2023, 16:28

Спорт (не) за призначенням: як команді Parimatch Ukraine вдалося перетворити спортивні трофеї на реальну допомогу ЗСУ

За даними КМІС, із перших днів повномасштабної російської агресії 81% українців хоча б один раз переказував гроші на потреби української армії. Ця цифра засвідчує беззастережну підтримку Збройним силам України у боротьбі за незалежність та територіальну цілісність нашої країни.

Разом із тим характер фандрейзингових кампаній суттєво змінюється. У перші дні війни зазвичай було достатньо оголосити важливий збір, прокомунікувати зі своєю аудиторією та закликати долучитися до благодійної справи. На дев’ятий місяць війни ця механіка рідко приносить бажані результати, особливо коли йдеться про масштабні збори. Звикнувши до однотипних посилів і форматів, люди підсвідомо шукають додаткової мотивації повторно долучитися до благодійності вже у новій для себе ролі.

Завдання соціально відповідального бізнесу в цих умовах – пропонувати такі активності, які заохотять людей підтримувати українську армію стільки, скільки треба. Компанія Parimatch Ukraine якраз прихильник такого підходу. Тож із березня вона реалізує різні фандрейзингові кампанії, які не тільки допомагають ЗСУ, а й дають користувачам додаткову цінність. У центрі таких кампейнів – розіграш трофеїв українських футбольних команд і зіркових амбасадорів бренду.

Серія благодійних аукціонів спортивних трофеїв 

За час співпраці з відомими командами та спортсменами у Parimatch Ukraine з’явився власний музей ексклюзивних речей з автографами світових зірок спорту. Компанія мріяла зробити його відкритим для вболівальників з усього світу. Втім, війна внесла свої корективи. Зірковий час експонатів настав, але в іншому форматі – були запущені благодійні аукціони на підтримку України з колекційними речами спортсменів. Усі зібрані кошти в компанії зобов’язалися передати на потреби ЗСУ.

Механіка була максимально простою. Робилися анонси спортивних трофеїв на офіційній сторінці бренду в Instagram та приймалися дедалі вищі цінові пропозиції. Лотами аукціонів був особистий спортивний інвентар легенд спорту та пам’ятні речі з автографами відомих спортсменів. Аукціони тривали в середньому сім днів, і наприкінці кожного тижня перемагав коментар із найбільшою ставкою. Участь у розіграшах брали лише акаунти реальних користувачів, ботів у соцмережі фільтрували.

Топовим лотом аукціону стали рукавиці Олександра Усика – за 145 тис. грн їх придбав українець, який наразі проживає в США. Інфопривід отримав схвальні реакції в медіасередовищі та змотивував змагатися за трофей багатьох користувачів. Зокрема, через активну проукраїнську позицію Олександра, яка якраз співпала з настроями та підтримкою України у всьому світі. Також з-поміж інших лотів, які викликали неабиякий інтерес серед української та міжнародної аудиторії, були футболка Руслана Малиновського (59 850 грн) та рукавиці Майка Тайсона (50 тис. грн).

У компанії зрозуміли, що проєкт зрезонував її ЦА, коли почали отримувати від українських спортсменів різних рівнів пропозиції щодо співпраці – десятки профі готові були віддавати свої медалі, нагороди, сувеніри для наших аукціонів. Одного дня до Parimatch звернувся агент Євгенія Богодайка, семиразового чемпіона і восьмиразового призера Літніх Паралімпійських ігор, та запропонував у якості лота олімпійське золото. Після цього був організуваний додатковий благодійний аукціон із таким цінним трофеєм. 

Благодійний аукціон у співпраці з Фондом Сергія Притули

Отримавши схвальну зворотну реакцію на перші в спортивній індустрії аукціони, компанія продовжила розвивати цей напрям. 

Наступний аукціон вирішили проводити з кількома відмінностями. По-перше, захотіли залучити партнерів та медійних українців зі схожими цінностями. По-друге, обрали інший діджитал-майданчик, щоб працювати з різною аудиторією. По-третє, змінили механіку розіграшу. 

Аукціон у межах колаборації з Фондом Притулою називався «4.5.0», що на військовому сленгу означає «Все спокійно», і проходив у Twitter. Лотом стала футболка ФК «Челсі» з підписами гравців першої команди. 

Суть нового алгоритму дій: кожен користувач соцмережі, якому виповнився 21 рік, міг задонатити 45 грн безпосередньо на банку Фонду Сергія Притули безліч разів. Цього разу перемагала не найбільша ставка, а рандомна. Тож користувачі, які донатили більші суми, кратні числу 45, отримували вищі шанси стати володарями футболки одного з найвідоміших футбольних клубів світу. Згідно з законами математики, так і сталося – виграла людина, яка задонатила 9 тис. грн. 

Загалом в аукціоні взяло участь 50+ людей, які спільно пожертвували 43 тис. грн на потреби української армії. Формат аукціону спростив шлях взаємодії користувача з продуктом – потрібно було поповнити банку в кілька кліків, а не слідкувати за оновленнями цінових пропозицій під постом. Обидва бренди підвищили свою впізнаваність серед нових для себе аудиторій.

Колаборація з Atlas Weekend

Цьогоріч музичний фестиваль Atlas Weekend відбувся у новому форматі – онлайн. Важливим соціальним складником фестивалю став благодійний аукціон, який Parimatch реалізувала спільно з організаторами проєкту та ведучими фестивалю – стендап-командою «Леви на джипі»

Лотом обрали рукавиці з автографом Олександра Усика, амбасадора відповідальної гри Parimatch. Упродовж кількох годин багатотисячна аудиторія найбільшого музичного фестивалю в Східній Європі збільшувала кожен попередній донат, щоб отримати зірковий трофей. Володарем рукавиць став фанат Олександра, він пожертвував на благодійність 113 тис. грн. 

Колаборація – це завжди про партнерство та підсилення. Команда Atlas шукала нестандартний формат благодійного заходу, який би спонукав її аудиторію проявити солідарність із ЗСУ. А для Parimatch важливо постійно пропонувати користувачам своєї екосистеми продуктів новий спектр вражень, опосередковано пов’язаний з емоціями та азартом. 

У цьому контексті це було виграшне партнерство для всіх. Організатори отримали зірковий лот і зосередилися навколо організаційних питань. Parimatch стала інформаційним партнером заходу і розповіла про важливий проєкт для країни ширшій аудиторії.

Коротко про результати

За 10 аукціонів команді вдалося зібрати понад 518 тис. грн. На зібрані кошти компанія закупила та передала українській армії на передову бронежилети, тепловізори та ліки. 

Публікації про аукціони та ключові результати отримали п’ятимільйонне охоплення. До промо долучилася українська спільнота блогерів та відомі спортсмени зі світовим ім’ям на безоплатній основі. І, звісно, активними учасниками нестандартних фандрейзингових кампаній стали тисячі українців, які підтримали новий для ринку формат зборів, отримали нові емоції від участі в розіграшах і, найголовніше, – допомогли Збройним силам України численними донатами. 

Читайте також: Головні підсумки з грального бізнесу України за 2022 рік

Читайте також: Як працювати з інфлюенсерами та амбасадорами в гральному бізнесі

Коментарі:
Зараз читають
вгору