Специфіка просування онлайн-казино в Україні та залучення гравців

Автор: Gambling Man
06 Квітня 2021, 12:45

Специфіка просування онлайн-казино в Україні та залучення гравців

Нині складно уявити існування грального бізнесу без реклами. Однак цей пункт доволі часто є предметом жорсткого регулювання в різних юрисдикціях. Представник онлайн-казино «ВАВАДА» розповів, як гральний закон України обмежує рекламу гемблінгу та які інструменти можна використати для залучення гравців.

Законодавче регулювання

Представник «ВАВАДИ» зауважив цікавий момент – навіть якщо оператор онлайн-казино отримав ліцензію, він ще не може повноцінно почати працювати та рекламуватися, оскільки йому потрібно сертифікувати свою роботу. А для цього має бути технічний регламент, який досі не ухвалений, хоча регулятор давно його створив. Затримка виникла через бюрократичні процеси погодження кількома міністерствами. Відповідно, зараз бізнес може хіба що просувати свої бренди для підвищення обізнаності українців у тому, що оператор є учасником легального ринку. Загалом же положення закону про рекламу в Україні написані так, щоб заборонити більше, ніж дозволити.

«Це доволі часта практика, що рекламу азартних ігор суттєво обмежують. Цей бізнес має певні ризики й уряд таким чином прагне захистити особливо вразливі верстви населення. Тому Україна далеко не першовідкривач у цьому напрямі», – розповіли у «ВАВАДА».

Передбачено, що рекламні оголошення онлайн-казино можна пускати на телебаченні та радіо з 23:00 до 6:00, у спеціалізованих друкованих ЗМІ та під час трансляції спортивних подій із відповідними попередженнями про ризик гральної залежності. Всі оголошення повинні містити повідомлення «Участь в азартних іграх може викликати ігрову залежність. Дотримуйтесь правил відповідальної гри». Цей текст має займати не менше ніж 15% загального обсягу/часу реклами. Обов’язковим є також зазначення номеру ліцензії та дати її видачі.

Для реклами азартних ігор заборонено використовувати зовнішню рекламу і транспорт, а також місця проведення розважальних, театрально-концертних, спортивних та інших заходів для осіб, молодших 21 року. Штраф за порушення рекламних вимог – 1,8 млн грн.

Читайте також: Як рухається легалізація грального бізнесу України

Маркетинговий інструментарій

Зовнішня реклама – далеко не єдиний засіб привертати увагу потенційних клієнтів. Цей напрям актуальніший саме для наземного бізнесу, який співіснуватиме з готелями.

афіліатний маркетинг

Представник казино «ВАВАДА» вказує, що нині в онлайн-гемблінгу особливо сильно розвинутий афіліатний маркетинг. Використовуючи партнерські програми, можна просувати будь-який ігровий майданчик – онлайн-казино, покер-рум чи ставки на спорт. Перевагою цього варіанту є залучення цільового трафіку, ефективні витрати маркетингових бюджетів і детальна аналітика отриманих результатів. У перспективі це допоможе оператору сформувати портрет клієнтів, їхніх звичок, вподобань та очікувань.

Практика партнерського просування онлайн-казино поширена у всьому світі. Варто пам’ятати, що й українським законодавством вона не заборонена. А якщо не заборонена – можна використовувати.  

«Той же Facebook дозволяє рекламу гемблінгу, єдині вимоги – легальність бізнесу в країні і спрямованість оголошень лише на повнолітніх осіб. З Google, щоправда, ситуація складніша, оскільки він досі не оновив правил реклами азартних ігор відповідно до нового закону. І невідомо навіть, коли це станеться, бо в цьому аспекті компанія дуже неповоротка. Загалом же промоція і залучення клієнтів до онлайн-платформи мають безліч цікавих аспектів. Це дизайн сайту та його архітектура, висока швидкість завантаження сторінок, доступність на мобільних пристроях і різних браузерах. Чим швидше і доступніше, тим краще», – резюмує експерт.

Також він звертає увагу на те, що чим меншу кількість кліків потрібно зробити гравцеві, тим більше шансів, що гратиме він саме в одного оператора. Але в Україні цьому може завадити процедура ідентифікації, яка обов’язкова за законом. Попри те що оператор сам може вибрати метод ідентифікації, в деяких випадках це може змусити клієнта чекати.

Важлива і сео-оптимізація, яка допоможе гравцеві швидко знайти вебресурс через пошуковик, якщо він вирішив самостійно вибрати онлайн-казино.

Не варто забувати і про бонуси та програми лояльності, які є ефективними методами утримання клієнта на одному гральному майданчику.

бонуси казино

«Сучасні системи аналітики поведінки гемблера дають змогу казино автоматично чи в ручному режимі пропонувати різні бонуси, подарунки чи інші спеціальні пропозиції, якщо гравець близький до того, щоб покинути платформу. Подивіться на ринок – абсолютно всі мають привітальні бонуси, фриспіни, страховку ставки, бонуси на депозит тощо. Перевага ж персональних бонусів полягає у підвищенні лояльності гравця, який почувається особливим через ці пропозиції від онлайн-казино», – роз’яснив фахівець.

Як приклад, у казино «ВАВАДА» під час реєстрації гравець отримує 100 фриспінів у слоті Razor Shark із вейджером ×20 і 100% на перший депозит.

«Раз на місяць кожного першого числа у нас кешбек до 10%, його сума залежить від суми ставок чи виграшів. Також активні гравці можуть звернутися в чат підтримки для надання індивідуального бонусу. Бонус також можна отримати і на день народження – підтримці необхідно надати фото паспорта в день народження чи протягом семи днів після дати», – навів приклади представник онлайн-казино.

Ще одним моментом, який може утримати гравця, є унікальні події в онлайн-казино. Зокрема, у «ВАВАДА» ними є турніри трьох видів.

Перший – це Х-турнір із грою на реальні гроші. Щоб потрапити в табличку переможців, необхідно отримати максимальний множник виграшу.

В кеш-турнірі гемблеру надають безкоштовні фішки для участі в іграх турніру. Мета – заробити в них якомога більше фішок.

Є також фриспін-турніри, де замість фішок безкоштовні обертання. На початку гравець обирає слот, на якому планує грати, головним завданням є отримати найбільший виграш серед конкурентів.

Привабливість казино також підвищать такі фактори, як широкий вибір валюти для поповнення і наявність рідної мови користувача. Виведення виграшу має бути безпроблемним та швидким, у казино «ВАВАДА» він займає не більше 24 годин.

Читайте також: Онлайн-казино України – новий ринок, нові перспективи

Вивчення аудиторії

цільова аудиторія

Над вивченням аудиторії операторам варто серйозно попрацювати, адже ринок України понад 11 років працював у сірій зоні. Відповідно, інформації про аудиторію та її смаки доволі мало, але все-таки деяка є.

«За нашими даними, людям набридла реклама, де азартні ігри подаються як спосіб заробітку, альтернатива роботі. А молода аудиторія цікавиться цим напрямом, однак грати у нелегалів не буде, їй цікаві лише легальні оператори та їхні пропозиції. Водночас такі гравці більш свідомі, ніж старшого віку, вони дивляться на гемблінг саме як на розвагу, можливість приємно провести час. Молодь виділяє певну кількість часу і грошей, витрачає їх і завершує на цьому гру. Часто спроб відігратися чи надвитрат немає», – підсумував представник «ВАВАДА».

Читайте також: Складнощі виходу онлайн-казино на український ринок

Читайте також: Ризики афіліатного маркетингу для онлайн-операторів

Коментарі:
Зараз читають
вгору