Психологія бонусів: як залучити та утримати гравців – розповідають експерти Uplatform

Автор: Шинкаренко Тетяна
11 Лютого 2022, 12:36

Психологія бонусів: як залучити та утримати гравців – розповідають експерти Uplatform

В індустрії iGaming-розваг гравці щодня можуть отримувати бонуси та інші заохочувальні подарунки від операторів. Проте чи дійсно клієнти настільки цінують бонусні пропозиції? Відповідь не така однозначна, як здається на перший погляд. Про те, як пропонувати клієнтам справді цінні бонуси, залучати та утримувати аудиторію за допомогою ефективних промо, розповіли експерти b2b-платформи Uplatform.

Матеріал носить довідково-інформаційний, аналітичний характер і не має за основну мету просування товарів і послуг на ринку (відповідно до ст. 22-1 Закону України «Про рекламу», не є рекламою).

Надання клієнтам вигідних пропозицій є важливою та потенційно прибутковою стратегією. Проте помилково вважати, що гравці користуються бонусами та цінують їх лише тому, що оператори розробляють та пропонують широкий вибір промо.

Бонуси не можна назвати універсальним рішенням, яке гарантовано залучить і зацікавить гравців. Завжди існують акції, які не мають жодної користі для аудиторії. Але за умови правильного використання бонуси можуть стати ефективним способом залучення та утримання клієнтів.

На етапі створення, оновлення онлайн-казино або беттінгової контори бонусні пропозиції є ефективним інструментом залучення нової та утримання наявної аудиторії. Це підтверджують дослідження Merkle (раніше HelloWorld). Як стверджують фахівці компанії, 60% власників кредитних карток люблять миттєві винагороди. Водночас те ж саме дослідження в іншому регіоні показало навіть вищі результати. Згідно з отриманими додатковими даними, у схемах миттєвих бонусних винагород може брати участь до 75% власників карток.

Теорія та наукові дані

Під час вивчення психології бонусів необхідно заглибитися у принцип прийняття споживачами рішень з урахуванням психологічних і фізіологічних реакцій. У дослідженні Крайбича та Рангеля представлена оцінка того, як люди приймають бінарні рішення, виходячи з рівня уваги, приділеного кожному варіанту. Вчені розробили так звану модель розсіювання уваги (aDDM), щоб показати, як людина визначає цінність двох варіантів і схиляється на користь найбільш відповідного для неї вибору.

Простіше кажучи, мозок природним чином зосереджує максимальну увагу на тому, що вважає найціннішим. Це стосується й бонусів в азартних іграх. Тому акції необхідно просувати так, щоб кожен міг побачити їхню позитивну цінність. Таким чином, можна значно підвищити шанси на привернення уваги аудиторії. До того ж, якщо бонусна пропозиція досить приваблива, вона допоможе утримувати увагу набагато довше, ніж стандартна промоакція.

бонуси казино

Це підтверджують і дослідження поведінки власників кредитних карт, проведені Merkle. Один із способів, яким компанії утримують чиюсь увагу, – це індивідуальна винагорода. Як показують дані Merkle, 34% власників кредитних карток люблять персоналізовані винагороди, а 60% хочуть мати можливість обирати власні пропозиції з кількох доступних варіантів.

Відповідно до цих даних, доцільно розробляти бонуси, які привертають увагу середнього споживача та надають низку додаткових опцій, забезпечуючи водночас певний ступінь персоналізації. Стандартні методи ведення бізнесу поступово відходять на задній план, сьогодні ефект приносить надання цінних пропозицій на індивідуальному рівні.

Як використовувати теорію на практиці

Розуміння людської психології, фізіології та принципів здійснення вибору – це дуже важливо. Проте без практичних навичок ці знання не принесуть користі. Багатопрофільна b2b-платформа Uplatform має необхідні інструменти для розробки порад і технічних рекомендацій, необхідних для створення ефективних рекламних акцій – корисних для гравців і результативних для операторів.

В Uplatform є спеціальні консультанти з бонусів, які створюють та впроваджують індивідуальні рішення для бізнесу. Ось кілька результативних методів, які пропонують використовувати експерти Uplatform:

  • Різноманітність акцій.

Різноманітна бонусна пропозиція Uplatform відкриває доступ до понад 30 видів рекламних акцій, до яких входять безкоштовні обертання, кешбек, винагороди за гейміфікацію та схеми лояльності. Акції працюють з усіма базовими провайдерами, пройшли перевірку часом і ринками. До того ж платформа пропонує понад 200 параметрів налаштування. Це означає, що оператори можуть враховувати результати аналізу та надавати клієнтам саме те, що максимально задовольнить їхні запити, інтереси та потреби.

бонусна пропозиція

  • Розширений таргетинг.

Ще один висновок, зроблений Крайбичем і Рангелем під час дослідження: чим довше хтось зосереджується на певному питанні чи предметі, тим вища ймовірність того, що людина зробить вибір на користь об’єкта, який розглядає. Команда Uplatform також врахувала цей момент. Розширені інструменти таргетингу на платформі дають змогу контролювати, наскільки довго аудиторія бачить певні пропозиції.

  • Довіра та прозорість.

Один із найважливіших складників будь-якої бонусної програми, у тому числі й пропозицій Uplatform, – це чесність та справжність. Бути надійним та успішним брендом – означає працювати прозоро. Лише так можна здобути довіру аудиторії. Опитування, проведене KPMG, показало, що прозорість і чесність є основними причинами, з яких міленіали віддають перевагу одній компанії перед іншою. Тому, перш ніж пропонувати бонуси клієнтам, потрібно переконатися, що аудиторія отримає чітке пояснення умов акції та одержання подарунків. Не варто перекручувати правду або ускладнювати її сприйняття додатковими обставинами.

Не слід забувати й про інноваційність, яка має супроводжувати будь-який вид діяльності в сучасних умовах ринку. Команда досвідчених консультантів Uplatform завжди готова допомогти впровадити інновації та надати професійні поради. Завдяки різноманітній маркетинговій інформації та інструментам відстеження можна легко визначити ефективні та провальні акції. Поєднуючи все це з прозорими пропозиціями, що заслуговують на довіру, оператори отримають набагато більше шансів залучити та утримати аудиторію.

Як отримати максимальний ефект від бонусів: висновок

онлайн бонуси

Аналітичні інструменти Uplatform можуть мати потужний ефект за умови правильного використання. Комплекс інструментів дає змогу отримати широкий спектр інформації про гравців. На основі якісних даних можна приймати виважені бізнес-рішення, які допоможуть досягати поставлених цілей. Завдяки цим інструментам бізнесу можна легко отримати доступ до даних, які необхідні для створення та реалізації стратегій, адаптованих до потреб клієнтів.

Компанії, які хочуть покращити показники залучення та утримання клієнтів на зарубіжному гральному ринку, можуть запланувати консультацію з експертами Uplatform на uplatform.com. Представники компанії допоможуть розробити стратегічні рішення, які забезпечать цінний досвід і спонукатимуть клієнтів повертатися знову й знову.

Нагадуємо, експерти Uplatform розповіли про тенденції у вертикалі ставок на кіберспорт і розкрили прогнози щодо подальшого розвитку індустрії.

Читайте також: Азартні ігрові автомати онлайн

Читайте також: Про ліцензійні казино України

Коментарі:
Зараз читають