Обмеження на промоцію азартних ігор в Інтернеті (друга частина)

15 Березня 2021, 16:51

Обмеження на промоцію азартних ігор в Інтернеті (друга частина)

Продовження матеріалу, в якому ми розповідаємо про рекламні можливості в сфері грального бізнесу, які надає Google Ads у різних юрисдикціях, базуючись на місцевому законодавстві.

Мексика

Рекламодавець має надати чинну ліцензію, якщо ним є оператор, або ж угоду про те, що компанія є агентством чи партнером з реклами, якщо оператор доручив маркетинг підрядникам. Це дозволяє просувати онлайн-казино, бінго, лотереї та спортивні ставки.

Сайти, які надають інформацію про азартні ігри, можуть посилатися лише на ліцензованих операторів Мексики. Кожне рекламне оголошення повинно містити згадку про те, що до азартних ігор допускають лише повнолітніх, і заклики до відповідальної гри.

Марокко

У країні заборонена будь-яка реклама наземних казино.

Нідерланди

Тут дозволені оголошення про ставки на спорт і онлайн-лотереї. Також дозволено поширення інформації, пов’язаної з гральною індустрією, – ваучери, бонусні коди, книжки, поради, прогнози і гандікаперство.

Нова Зеландія

У цій юрисдикції теж дозволений маркетинг через Google Ads вертикалей онлайн-казино, онлайн-бінго, ставок на спорт. Також легальною є реклама інформації, що стосується азартних ігор (на зразок бонусів, книжок, порад, прогнозів) і лотерей, які пов’язані з азартними іграми.

Нігерія

Місцеві ліцензіати можуть використовувати рекламний майданчик від Google для промоції лотерей, ставок на спорт та онлайн-казино.

Читайте також: Гемблінгові додатки в Play Market стали доступні в 15 країнах

Північна Ірландія

Під повною забороною перебуває реклама будь-яких наземних закладів поряд з онлайн-казино, онлайн-беттінгом і бінго.

Норвегія

Місцеві легальні оператори можуть запустити кампанію з промоцією онлайн-бінго, спортивних ставок і онлайн-казино. Аналогічна ситуація з бонусами, ваучерами, прогнозами, порадами та іншою інформацією гемблінг-спрямування.

Перу

Правилами Google заборонено рекламувати контент на кшталт онлайн-казино, онлайн-бінго, онлайн-беттінгу та лотерей.

онлайн-бінго

Філіппіни

У країні не дозволено пропонувати гравцям рекламу наземних казино чи онлайн-ігор, де грошові чи речові ставки дають шанс отримати більший виграш у коштах чи інших матеріальних цінностях. Винятком є тільки держоператори, їм можна просувати онлайн-ігри казино і лотереї.

Португалія

Законодавство країни дозволяє використовувати Google Ads для промоції онлайн-казино, онлайн-беттінгу і бінго. Також можна рекламувати сайти, які інформують або порівнюють азартні ігри, але не ведуть гральну діяльність.

Те саме передбачено і для інформації, пов’язаної з галуззю, – дозволені бонусні коди, ваучери, книжки, прогнози тощо.

Читайте також: Коли запрацюють ліцензійні казино України

Румунія

Легальні рекламні кампанії можливі для ігор казино в онлайні, ставок на спорт, бінго та лотерей і сайтів, які інформують про азартні ігри. Легальними є й будь-які дані зі сфери гемблінгу.

Росія

Наразі Google не дозволяє рекламувати тут наземні заклади та будь-які ігри, які пов’язані з грошовими ставками. Дозвіл є тільки в національних і регіональних лотерей.

Сербія

Дозволені промоції мало відрізняються від тих, що діють у країнах ЄС, – онлайн-казино, ставки, бінго і сайти, які дають інформацію про азартні ігри. Відповідно, будь-яка інформація, що стосується грального бізнесу, теж легальна для реклами.

Сингапур

У юрисдикції повністю заборонено використовувати Google Ads для просування наземних казино чи будь-якого виду онлайн-гемблінгу.

Словаччина

Ліцензований оператор може вести рекламну кампанію з онлайн-казино, онлайн-бінго та ставок на спорт. Законно рекламуватися можуть і ресурси, які дають інформацію щодо вертикалі, – книжки, бонуси, ваучери тощо.

Словенія

Тільки ліцензований державний оператор має право на рекламу своїх лотерейних продуктів.

ПАР

Гральні закони країни дозволяють без додаткових умов і обмежень просувати ставки на спорт і лотереї.

Читайте також: Як створювали казино Монте Карло

Іспанія

Можна рекламувати онлайн-казино, лотереї, ставки на спорт, бінго та розіграші. Профільні інформаційні вебресурси теж можуть робити промоцію свого контенту.

реклама онлайн-казино

Швеція

За наявності ліцензії регулятора оператор має право на кампанії з лотерей, онлайн-казино, бінго та ставок на спорт. Профільна інформація про індустрію теж може вільно рекламуватися.

Швейцарія

Комерційні компанії мають змогу рекламувати гравцям онлайн-казино і лотереї. Промоція ставок на спорт дозволена лише державному оператору.

Читайте також: Найпоширеніші системи гри в рулетку

Тайвань

Державному оператору можна використовувати Google Ads для реклами лотерей. Маркетингові кампанії про наземні гральні заклади заборонені.

Таїланд

Під забороною реклама про наземні заклади і будь-які інтернет-ігри, де грошова або матеріальна ставка може використовуватися для можливості виграти більше матеріальних цінностей. Державний оператор має право використовувати сервіс Google для маркетингу лотерей і ставок на спорт.

Туреччина

Онлайн-вертикаль може робити промо лотерей і ставок на спорт. Також дозволено просувати будь-яку інформацію, що стосується індустрії, на зразок бонусів, ваучерів, книжок, порад тощо.

Україна

Очевидно, Google ще не знає про точні обмеження реклами, передбачені в законі про легалізацію грального бізнесу, оскільки там доволі мало інформації про онлайн-інструментарій реклами азартних ігор.

Станом на лютий 2021 року через Google Ads можна було рекламувати тільки лотереї, тоді як будь-які промоції наземних гральних закладів залишалися забороненими.

Читайте також: Податок на виграш у лотерею – практика України і світу

ОАЕ

У цій юрисдикції не дозволено просувати будь-які наземні гральні заклади.

Великобританія

Реклама через сервіс дозволена легальним операторам спортивних ставок, онлайн-бінго, онлайн-казино, лотереям, а також сайтам, які пишуть чи порівнюють азартні ігри, не займаючись при цьому азартним бізнесом.

Легальною є промоція інформації – книжок, бонусних кодів, прогнозів і порад.

Реклама спортивних ставок

США

Серед онлайнових ігор не-казино дозволений тільки фентезі-спорт, але і той легальний лише в кількох штатах. Рекламодавець не має націлюватися на неповнолітню аудиторію, зобов’язаний додавати інформацію про ігрову залежність до оголошень та жодним чином не пов’язувати себе зі школами чи університетами.

У всіх штатах легальною є реклама лотерей від державних операторів. У вертикалі онлайн-гемблінгу залежно від законів штату дозволена промоція ставок на кінні перегони, ставок на спорт і онлайн-казино.

В’єтнам

Повна заборона на кампанії в Google Ads на тему наземних гральних закладів чи онлайн-ігор, де матеріальні цінності можна поставити, щоб виграти ще більшу суму грошей чи цінностей.

Читайте також: Головні зміни грального законодавства ЄС і СНД у 2020-му

Читайте також: Особливості отримання ліцензії Мальти

Коментарі:
Зараз читають
вгору