Найпоширеніші помилки і проблеми зарубіжних операторів онлайн-казино

Автор: Gambling Man
05 Лютого 2021, 16:29

Найпоширеніші помилки і проблеми зарубіжних операторів онлайн-казино

Успішність онлайн-казино в зарубіжних країнах визначає низка факторів, які обов’язково слід враховувати. Однак не завжди, здавалося б, продумана стратегія працює на практиці. І в разі невдачі власник або інвестори зазнають фінансових збитків і репутаційних втрат. Представники компанії Slotegrator кажуть, що обговорювати погані сценарії необхідно – це найефективніший спосіб запобігти їм.

Матеріал має довідково-інформаційний, аналітичний характер і не має в якості основної мети просування товарів і послуг на ринку.

Що значить управляти онлайн-казино

Онлайн-казино на європейському та інших легальних ринках – це величезний проєкт, який вимагає великих фінансових вкладень і витрат часу. Розмірковуючи над тим, що придбати і додати, оператори повинні також подумати про те, чого робити не варто. Повністю уникнути помилок майже неможливо, але цілком реально мінімізувати ризики і не дозволити бізнесу втратити час на виправлення того, чому можна було запобігти.

Створювати репутацію доводиться протягом довгого періоду і вкладати в це чимало фінансів, а ось зруйнувати її нічого не варто. Тому, коли ви вже в грі, напевно, не захочете все зіпсувати, ось чому добре заздалегідь знати, де може виникнути проблема: краще їй запобігти, ніж вирішувати. Команда Slotegrator розповідає про весь процес підготовки до запуску онлайн-казино: багаторічний досвід дозволяє їй аналізувати проблеми і помилки, які можуть стати на шляху. Детальніше читайте далі в статті.

Читайте також: Спортивне букмекерство – останні новини і події ринку

Помилки, які оператори найчастіше скоюють

Якщо деякі проблеми викликані помилкою на платформі або технічними неполадками і потребують негайного вирішення відповідальною командою, то інші помилки були здійснені операторами на стадії планування або запуску. Вони також потребують уваги, але на відміну від помилок системи їм можна запобігти ще до початку оперування, бо вони безпосередньо впливають на користувацький досвід і ефективність платформи в цілому.

Наповнення сайту

Помилка 1: немає чіткого опису правил

Гравець заходить на платформу, де збирається грати. Нові закордонні гравці хотіли б мати якомога більше інформації про платформу та ігри, щоб переконатися, що вони правильно розуміють правила гри і загальні положення угоди про використання. Інформація про депозити та виплати, бонуси і маркетингові інструменти, наприклад безкоштовні обертання і джекпоти, про параметри та вибори способу оплати, валюти і мови – все це критично важливо для операторів закордонного онлайн-казино, оскільки дає гравцям відчуття комфорту. А це ключ до довіри і вищих показників утримання.

онлайн-казино

Помилка 2: відсутність перекладу на місцеву мову

Зарубіжні гравці зазвичай надають перевагу платформам онлайн-казино, на яких доступні різні мови, так їм легше справлятися з навігацією сайту і розуміти правила. Для того щоб залучити гравців із різних країн, казино локалізують свій контент для кожної аудиторії, але іноді ці переклади є некоректними. Граматичні та стилістичні помилки демотивують гравців: вони не довіряють платформі, вважають її непрофесійною, не розуміють тексти правильно. Тому, якщо у вас немає професійних перекладачів або копірайтерів у штаті, оберіть менше мов, але використовуйте їх грамотно.

Помилка 3: недоступна інформація про платформу і її ліцензії

Гравці приходять до вас, щоб грати, вони витрачають час і гроші на вашій платформі, спілкуються і отримують розважальний досвід. Вони повинні довіряти гемблінг-проєкт і тим, хто його створив. За онлайн-казино неможливо спостерігати фізично, тому користувачеві необхідно надавати найповнішу інформацію, щоб уникнути непорозумінь і завоювати довіру. Зарубіжні гравці хочуть розуміти, що їхні дані і фінанси в безпеці, тому публікувати інформацію про ліцензії та сертифікати – завжди хороша ідея.

Взаємодія з користувачами (UX)

Помилка 1: немає мобільної версії

Світовий річний дохід від мобільного гемблінгу сягнув понад $63 млрд і продовжує рости, оскільки наразі цей сектор розвивається найактивніше. У компанії Slotegrator всі процеси переведені на портативні пристрої, щоб прискорити їх і зробити зручнішими для щоденного використання. Мобільні телефони дають нам змогу легко спілкуватися, розважатися і працювати, вони стали невіддільною частиною нашого життя. Люди у всьому світі грають на своїх смартфонах і можуть бути незадоволені, якщо така можливість їм не надана. Майте це на увазі, працюючи над програмним забезпеченням і купуючи ігри, дайте своїм гравцям те, до чого вони звикли.

Мобільне казино

Помилка 2: неякісний дизайн

Деякі оператори онлайн-казино економлять, коли мова йде про дизайн їхнього сайту, припускаючи, що деталі самого сайту нікому не цікаві, поки закордонні гравці мають доступ до слотів. Водночас гравці не хочуть поповнювати депозит на сайті, дизайн якого виглядає так неякісно, що викликає підозру. Сайт має бути візуально привабливим і простим для навігації, тексти – легко читатись, а колірна схема має бути приємною для погляду, тому уникайте важких або кислотних кольорів. Кнопки необхідно зробити доступними і добре видимими, щоб гравці могли реєструватися і грати, зробивши всього кілька кліків.

Помилка 3: незручні функції

Зарубіжні гравці залишають онлайн-казино, якщо воно складне або незручне у використанні. Причина проста: вони приходять за розвагами, тому, як тільки потрапляють на вашу платформу, повинні відразу і без зайвих рухів отримати все, що їм потрібно. Якщо гравці не можуть знайти те, за чим прийшли, вони швидше знайдуть іншу платформу, де будуть доступні вся необхідна інформація і навігація. Гемблінг-платформи мають надавати легкий доступ до реєстрації та списку ігор на головній сторінці. Також важливо, щоб закордонні гравці могли легко знайти всю необхідну їм інформацію про виплати. Постарайтеся зробити її відкритою і зрозумілою, навігацію – швидкою, а реєстрацію і налаштування – максимально простими.

Читайте також: Свіжі новини криптовалют

Помилка 4: відсутні призначені для користувача налаштування

Можливість налаштувати колір, ліміти на автоматичну гру, швидкість обертання і фонові звуки робить ігровий процес приємнішим. Така персоналізація мотивує зарубіжних гравців, тому, якщо казино її не пропонує, воно ризикує втратити їх. Сьогодні, коли конкуренція така висока, а кількість онлайн-казино зростає з кожним днем, операторам потрібно думати, які унікальні функції вони можуть запропонувати, щоб виділитися. Водночас обов’язково повинні залишатися базові функції. Інакше чому б гравці вибирали вас, а не конкурента? Утримувати гравців непросто, і є багато всього, що операторам потрібно тримати в голові, щоб підтримувати їхній інтерес. Ці прості правила допоможуть платформі залучити й утримати відвідувачів.

підтримка гравців

Помилка 5: повільна або неоперативна підтримка гравців

Одна з найпопулярніших скарг від гравців, через яку казино може потрапити в чорні списки в деяких групах, – несвоєчасна реакція на прохання та проблеми гравців. Клієнтська підтримка – сервіс, який демонструє гравцям ваше ставлення до них. Іншими словами, ця команда відповідає за спілкування з гравцями і розв’язання всіх їхніх проблем, питань і сумнівів безпосередньо. Ці люди представляють ваше онлайн-казино. Немає потреби говорити, що їхній професіоналізм важливий так само, як швидкість і якість їхньої реакції. Повільна або недостатньо чуйна підтримка гравців розчаровує, і вони підуть на інші платформи.

Маркетинг

Помилка 1: непродумана маркетингова стратегія

Існує безліч ефективних маркетингових стратегій, які варто використовувати для роботи на цільовому ринку. Одна з популярних стратегій для онлайн-казино – приєднатися до партнерської програми. Одним з інструментів, який може бути використаний операторами, є CRM-система. Вона збирає дані про користувачів, які згодом можуть бути використані для підвищення якості користувацького досвіду, наприклад, за допомогою спеціальних пропозицій і бонусів. Добре налаштований email-маркетинг і підвищення позиції в пошукових системах завдяки оптимізації SEO також дуже ефективні.

VIP-програми та програми лояльності демонструють користувачам, що ви їх цінуєте, вони мотивують їх залишатися на вашій платформі онлайн-казино. Такі програми є дуже важливою частиною стратегії утримання: оператори зацікавлені в тому, щоб гравці поверталися. Тож чому б не дати їм привід для цього?

Помилка 2: обмежений вибір маркетингових пропозицій

Такі інструменти, як безкоштовні обертання, турніри, бонуси, джекпоти та інші пропозиції, створені для того, щоб поліпшити утримання користувачів на платформі. Гравці будуть повертатися, якщо пропозиції здадуться їм привабливими, і не будуть – якщо їм зовсім нічого не запропонували. Рекламні можливості надаються розробниками ігрового контенту, а оператори можуть вибрати, які ігри та інструменти вони б хотіли бачити на своїй платформі. Ось чому якщо ваш постачальник ігор не пропонує, наприклад, безкоштовні обертання, варто знайти ще й того, який їх пропонує.

маркетинг

Читайте також:Правила гри в рулетку

Різноманітність пропозицій

Помилка 1: обмежене портфоліо ігор

Знову ж таки, оперувати в такому конкурентному середовищі непросто, онлайн-казино зараз досить опрацьовані, зручні у використанні і різноманітні. Якщо ваша iGaming-платформа не пропонує широку лінійку різного ігрового контенту, включаючи слоти, настільні ігри, а також, наприклад, ігри з живими дилерами, вона не приваблива серед великого вибору подібних сайтів на тому ж ринку.

Помилка 2: незручна оплата або вузький вибір платіжних методів

Оплата є найважливішою частиною всього процесу як для гравця, так і для казино. На цьому етапі не повинно відбуватися помилок, цей крок має бути ясним, зручним і безпечним. А ще казино повинно надати достатній вибір методів оплати і постачальників платіжних систем. Особливо якщо ваша цільова аудиторія цього вимагає: ніхто не захоче втратити клієнтів тільки через те, що вони не змогли зробити платіж.

Проблеми, з якими оператори стикаються найчастіше

Онлайн-казино на регульованих зарубіжних ринках вимагають постійної підтримки і обслуговування. Навіть найякісніші платформи іноді видають помилки, тому операторам варто стежити за всіма процесами. Найважливіші з них стосуються безпосередньо роботи з гравцями: те, який досвід користувачі отримують на вашій платформі, впливає на репутацію онлайн-казино, а значить, і його прибутковість.

Проблема 1: кошти були переведені, але депозиту немає

Така ситуація не рідкісна, вона часто викликана специфікою банківських операцій. Оператору потрібно визначити, чи був здійснений платіж з карти, тому гравець повинен надати чек або підтвердження від банку. Якщо проблема все ще не вирішена, оператор зв'язується з банком безпосередньо. Оскільки подібні випадки можуть виглядати як шахрайство, завжди краще мати спеціальну команду підтримки, яка подбає про гравця і виправить ситуацію.

Проблема 2: з рахунку гравця пропали кошти

рахунок казино

Ця проблема точно може нашкодити репутації казино, і оператори повинні бути дуже уважні в таких випадках. Тому, по-перше, зв'яжіться з гравцем і дайте йому зрозуміти, що займаєтеся вирішенням цієї проблеми. Наступний крок – вивчити статистику та історію ігор: проаналізувати, що робив гравець і в які ігри грав. У більшості випадків питання вирішується на цій стадії. Якщо ж ні, є сенс перевірити всі транзакції, включаючи ті, що були здійснені персоналом казино.

Проблема 3: кошти не потрапили на рахунок гравця після виведення

Це класична причина перестати довіряти платформі онлайн-казино: уявіть, що у вас є гроші, але вони вам недоступні. Щоб уникнути скандальної ситуації, визначте часові рамки виведення коштів, бо переказ займає від кількох годин до кількох днів залежно від банку. Далі перевірте статус транзакції і дізнайтеся, коли гроші надійдуть на рахунок гравця. Завжди тримайте користувачів у курсі того, що відбувається, щоб вони відчували себе спокійно і безпечно на вашій платформі.

Проблема 4: гравець не отримав обіцяний бонус

У цьому випадку, якщо вже ви обіцяєте гравцеві бонус, вам варто дотримуватися цієї обіцянки. Не зловживайте довірою до себе. Якщо гравець запитує свій бонус або скаржиться, що не отримав його, передусім перевірте його активність: чи дотримувався він правил і чи виконав всі вимоги. Якщо все правильно, потрібно налаштувати бонус вручну і вибачитися перед гравцем. Потім зверніться до технічної підтримки і поясніть помилку. Знову ж таки, завжди інформуйте гравців про те, як просувається ситуація.

Читайте також: Наскільки важлива математика в казино

Проблема 5: з'єднання з казино втрачено в процесі гри

Ваше програмне забезпечення має бути дуже якісним, як і команда підтримки. Втрата з'єднання під час гри рівноцінна втраті гравця назавжди. Причина проста: гравці не можуть контролювати ситуацію і не можуть покластися на процес, який може в будь-який момент перерватися, що вплине на шанси на виграш. В такому випадку, технологія Seamless Wallet може врятувати ситуацію при розриві інтернет-з'єднання. Прогрес гравця буде повністю відновлений на тому ж рівні.

 з'єднання з казино

Проблема 6: гравці не можуть перевірити результати турнірів

Це часта проблема неякісних платформ онлайн-казино. Тому, вибираючи постачальника свого ПЗ, зверніть увагу на рішення під ключ, тоді розробник відповідає за якість продукту. Оператори онлайн-казино повинні зробити все можливе, щоб гарантувати, що ігровий процес пройде без проблем, і намагатися вирішувати всі складнощі так швидко, як це можливо. Таким чином, гравці вважатимуть сайт надійним.

Щоб уникнути проблем, труднощів або втрати прибутку, операторам варто подумати про створення сторінки з відповідями на типові запитання (FAQ) та описати на ній все, що може цікавити гравців. Ця секція може включати будь-які технічні, організаційні чи юридичні теми і допомагати гравцям у вирішенні їхніх проблем. Також потрібно подбати про професійну, швидку та ввічливу службу підтримки гравців, яка завжди реагуватиме на будь-які їхні запити і зможе провести платформою. Успіх онлайн-казино багато в чому залежить від того, наскільки безпечно почуває себе користувач, як швидко отримує необхідну реакцію і як багато інформації йому доступно.

Проблема 7: ігровий процес незручний користувачам

Деякі функції гри відштовхують гравців, а деяких зручних часто, навпаки, бракує. Ваше завдання як оператора переконатися, що ваша пропозиція ігор досить широка і користувачі вашої платформи не виберуть інший сайт із величезного списку.

Гравцям завжди потрібен швидкий доступ до гри, ось найпоширеніші скарги від них:

Проблема 8: немає функції автоматичної гри

Ця функція робить життя гравців простішим. Більшість постачальників ігор пропонують функцію автоматичної гри, тому її відсутність відчутна. Тому гравці залишають скарги: їм набридає постійно натискати на кнопки і багато хто з них не любить переривати ігровий процес. Такі базові функції повинні завжди бути доступними гравцям. І оскільки більша частина платформ їх пропонує, ваше онлайн-казино не повинно стати невдалим винятком.

Проблема 9: неможливо пропустити заставку

Анімаційні заставки яскраві і цікаві тільки під час першого перегляду. Але коли гравці відкривають одну і ту ж гру кілька разів, вони зазвичай хочуть пропустити заставку. Не змушуйте їх чекати закінчення надокучливого відео – вони можуть піти, так і не дочекавшись. Краще дайте їм те, за чим вони прийшли: дозвольте пропустити заставку і перейти до самої гри.

казино

Читайте також: Книги по покеру для вивчення гри

Чому так важливо знати про можливі труднощі?

Плануючи бізнес-проєкт, оператори зосереджуються здебільшого на фінансовому, маркетинговому та організаційному аспектах онлайн-казино. Водночас багато хто з них забувають, що правильна маркетингова стратегія також передбачає підхід до гравців: врешті-решт саме вони створюють репутацію казино. Знати найпоширеніші помилки і проблеми, з якими оператори можуть зіткнутися, – вже більша частина планування, а планування – правильний шлях до запобігання проблемам і невдачам.

Зв'яжіться з нашою командою, щоб дізнатися, який ігровий контент зробить ваше казино привабливішим, які методи оплати краще пропонувати вашій цільовій аудиторії і які маркетингові інструменти стануть найвигіднішими. Наші менеджери також проконсультують вас із питань дизайну та UX вашої платформи і ліцензування.

Додамо, що участь в азартних іграх може викликати гральну залежність, тому дотримуйтеся правил (принципів) відповідальної гри.

Читайте також: Цікаві факти про біржу

Читайте також:Хмарний сервіс у гральному бізнесі – перспективи і особливості

Коментарі:
Зараз читають
вгору