Маркетинг: зміна гемблінгу в умовах кризи

21 Травня 2020, 09:47

Маркетинг: зміна гемблінгу в умовах кризи

Масове поширення COVID-19 завдало серйозного удару світовій економіці. Уже сьогодні економісти і соціологи припускають, що наслідки кризи можуть стати причиною закриття більшості підприємств. Перехід в онлайн-сегмент не завжди відбувається успішно на відміну від офлайн-сфери, де основна частина організацій – наземне представництво. Як ринок гемблінгу справляється в умовах кризи і які заходи повинен застосовувати відділ маркетингу – детально в матеріалі.

Інтернет-маркетинг: як буде розвиватися букмекерство?

Щодо онлайн-казино у світі прослідковується позитивна динаміка. Слоти, рулетка і покер завжди користувалися попитом ще до кризи, чого не скажеш про беттінг.

Сьогодні букмекерським компаніям потрібно виживати на ставках від спортивних прогнозів, оскільки багато великих світових чемпіонатів припинено або зовсім скасовано. Експерти рекомендують у якості альтернативи розглянути просування зростаючого сегмента кіберспортивних подій або звернути увагу на кінні онлайн-ставки, наслідуючи приклад британських операторів, де дана галузь досить популярна згідно зі статистикою агрегаторів.

Експерт у даній сфері Ігор Столяров розповів, що кожна компанія має в своєму арсеналі запасні стратегії розвитку, які побудовані на диверсифікації бізнесу і наданні бетторам похідних букмекерських продуктів.

Читайте також: Афіліати: особливості партнерства

А за словами Миколи Оганезова, погіршення маржі і коефіцієнтів для гравців не заплановані. Також Оганезов додав, що для заповнення прогалин низки топових змагань БК-компаніям варто розширювати розпис, запускати нові розділи, яких раніше не було. Скорочення заходів у лайві буде компенсуватися додаванням лайв-статистики та створенням невеликих подій, на його думку.

Експерт Ігор Шевченко, у свою чергу, зазначив, що одним із антикризових рішень у сьогоднішній ситуації є акцент на кібердисциплінах, адже вони можуть проводитися в режимі онлайн, пропонуючи гравцям більше часу для ставок без відволікання від трансляцій. За його словами, створення окремого розділу на сервісі і в додатку, розширення ліній, у тому числі електронними дисциплінами e-football і е-basketball, повинні міцно закріпитися в кожній БК.

Маркетингові дослідження гемблінгу і нові обмеження в гральній галузі

Маркетингові дослідження гемблінгу

Маркетингове дослідження – це форма дослідження для визначення тенденцій ринку, розуміння запитів і поведінки клієнтів і конкурентів за допомогою різних інструментів.

Аналітики стверджують, що щотижня в онлайн-казино збільшується кількість гравців за рахунок відсутності проведення ставок на спорт, але масового переходу користувачів з офлайн-казино в онлайн не спостерігається.

Читайте також: Узаконення грального бізнесу в Україні – шлях до поповнення держбюджету

Цікаві факти

• З відкритих джерел відомо, що обсяг середнього депозиту в інтернет-казино в березні збільшився на 3% порівняно з показниками лютого 2020 року. Лідер – Нідерланди з ростом у 9%

• У березні люди стали активніше використовувати для ставок свої мобільні гаджети, а не комп'ютери. Зростання становить 8% порівняно з даними лютого 2020 року (67% всіх онлайн-ставок припадає на мобільні пристрої)

• Компанія H2 Gambling Capital інформує, що пандемія принесла значне скорочення обсягу глобального ринку азартних ігор. Прогнозується зниження ринку мінімум на 1% порівняно з даними минулого року

Активізувалися і тіньові оператори в зв'язку з впровадженням у різних країнах самоізоляційних заходів. Робота нелегальних гральних закладів з підвищеним відсотком виплат і високими ризиками показує тенденцію росту через важке фінансове становище громадян.

А в найближчий період у Великобританії планують накласти заборону на використання реклами казино на футболках. Розгляд законодавства, яке діяло з 2005 року, дасть можливість серйозніше регулювати гральну галузь. Футбольні клуби вже не зможуть отримувати спонсорську допомогу від гральних компаній.

Читайте також: VR-казино – світовий тренд гемблінгу

У Франції впроваджують нові способи для розвитку відповідального гемблінгу. Новий гральний регулятор країни зобов'язує казино прибрати бонусні програми, а також припинити залучати клієнтів щедрими призами. Контролюючі відомства повинні відповідальніше підходити до виявлення лудоманів і своєчасно надавати допомогу. Користувачі казино можуть у будь-який момент додати ліміт на депозит і тимчасово обмежити собі доступ до ігор.

Які основні функції маркетингу?

основні функції маркетингу

Вдале впровадження маркетингу передбачає грамотне співвідношення таких компонентів, як просування, зв'язок із громадськістю та корпоративна відповідальність. Відповідно до недавніх досліджень, більше половини компаній сьогодні хочуть збільшити витрати на маркетинг/продажи/PR. А соціальні медіа і партнерські програми залишаються ефективними методами просування казино. 

Залежно від особливостей фірми визначаються функції маркетингу. До основних завдань відносять: аналітичну, виробничу, збутову, управлінську та контролюючу мету.

Сьогодні виділяють такі види маркетингу:

  • Офлайн-маркетинг
  • Територіальний маркетинг
  • Контент-маркетинг
  • Мобільний маркетинг
  • Мережевий маркетинг
  • Event (подієвий) маркетинг
  • Трейд-маркетинг
  • Крос-маркетинг
  • Партизанський маркетинг (прихований маркетинг)
  • Вірусний маркетинг
  • Інтернет-маркетинг

Нагадаємо, про те, яка роль редіректа для онлайн-гемблінгу, можна прочитати за посиланням.

Читайте також: Діяльність онлайн-гемблінгу під час пандемії

Читайте також: Віддалена робота: які є посади у гемблінгу?

Коментарі:
Зараз читають
вгору