Локалізація в гемблінгу та беттінгу разом із платформою Uplatform

15 Грудня 2021, 18:05

Локалізація в гемблінгу та беттінгу разом із платформою Uplatform

Команда Uplatform розробила комплексне платформне рішення, яке враховує ключові аспекти ефективної цільової локалізації ставок на спорт та азартних ігрових автоматів онлайн на різних ринках. Нещодавно Uplatform додала до свого мультимовного майданчика дві нові мови – ісландську та лінгала. Це зробило платформу ще привабливішою для компаній, які прагнуть розвиватися та виходити на нові ринки.

Матеріал має довідково-інформаційний, аналітичний характер та не має за основну мету просування товарів та послуг на ринку (відповідно до ст. 22-1 Закону України «Про рекламу», не є рекламою).

Якщо контент – це король, то локалізація – це королева, яка може привести до справжнього процвітання. Ефективні місцеві рішення надають брендам доступ до безлічі автентичних ринків, водночас зберігаючи впізнавану ідентичність бренду. Бренд, який враховує регіональні потреби аудиторії, не просто перекладає контент місцевою мовою, а отримує можливість прямо працювати з ЦА та досягати успіху в межах локального ринку.

Саме тому платформа комплексних рішень та унікальних інструментів для казино та беттінгових контор Uplatform надає так багато уваги різноманітним аспектам цільової локалізації на регіональних ринках світу.

Мовна локалізація

Якщо компанія серйозно налаштована вийти на новий ринок та максимально використати свої можливості, знання місцевої мови має вирішальне значення. Дані численних досліджень поведінки клієнтів показали, що люди з вищою ймовірністю користуватимуться послугами онлайн-бізнесу й повертатимуться, якщо отримають доступ до сервісу рідною мовою.

Локалізований контент також відіграє життєво важливу роль у формуванні довіри та розвитку надійної ідентичності бренду. Доступність мовної версії надає змогу гравцям розібратися, як працюють ігри та ставки, дотримуватися принципів відповідальної гри та користуватися сервісами, які допомагають контролювати гральний процес.

Ще один важливий момент – підтримка. Не лише контент має бути локалізованим, а й команда сапорту має говорити тією ж мовою, що й гравець. Тільки так можна створити лояльні та довірливі відносини між брендом та клієнтами.

підтримка

Команда Uplatform розуміє важливість регіонального впливу та активно додає на платформу нові мови, щоб гравці відчували себе як удома. Сьогодні майданчик працює з понад 65 доступними мовами та представляє два нові доповнення – лінгала та ісландську.

Використання різноманітного контенту

У беттінгу затребувані не тільки такі популярні види спорту, як європейський футбол або американський баскетбол. Для більшості регіонів локальний контент є навіть необхіднішим – чи то місцеві ліги з крикету, чи то ставки на Sepak Takraw в Азії. Щоб масштабуватись та завойовувати нові ринки, беттінговим конторам необхідно висвітлювати глобальні чемпіонати, популярні місцеві ліги та події, наприклад пропонувати користувачам укладати парі в нижчих футбольних лігах, які фанати так люблять.

Має значення також відображення потрібного контенту конкретному гравцю залежно від його розташування. Надання регіоналізованого та персоналізованого контенту – це ключ до створення правильних умов для беттінгу й підвищення зацікавленості гравців.

Різноманітний портфель пропозицій Uplatform відкриває вихід на велику кількість ринків, пропонуючи привабливий вибір ігор для казино, неспортивних ставок, кіберспорту, спортивних ліг нижчого рівня, аматорських та незвичайних видів спорту, як-от текволей, а також багатьох інших унікальних подій.

Підключення до платформи для букмекерських контор та онлайн-казино забезпечує привабливий та широкий вибір популярного контенту. Водночас майданчик дає змогу компаніям регіоналізувати пропозиції та надавати розваги відповідно до вподобань аудиторії на певних ринках.

Регіоналізація бонусів

Бонуси – один із найефективніших інструментів просування в гральній індустрії, який бізнес може використовувати для зацікавлення аудиторії. Бонусні пропозиції залучають нових гравців та допомагають утримувати наявних. Оскільки кожен ринок має свої особливості, запропоновані бонуси також мають бути регіоналізовані.

Бонуси

Ефективне бонусне рішення Uplatform поєднує все, що допоможе зацікавити гравців. Перевага платформи полягає в тому, що вона містить цікаві пропозиції для аудиторії різних регіонів, зокрема найпопулярніші та найвідоміші бонуси – безкоштовні обертання, кешбек, програми лояльності. Бонуси Uplatform підвищують ігровий інтерес та несуть цінність для користувачів різних категорій.

У деяких регіонах недостатньо запропонувати стандартний бонусний набір. У такому разі Uplatform пропонує підключити оригінальніші пропозиції, наприклад квести та гейміфікацію. Розробити персоналізовані та локалізовані бонуси для конкретних гравців й аудиторій допоможе широкий функціонал платформи, який відкриває доступ до інформаційних даних. До такого функціоналу належить, наприклад, розширений таргетинг.

Способи оплати та вподобання на регіональних ринках

Щоб конкурувати на сьогоднішньому глобальному гемблінг-ринку, компаніям необхідно надавати гравцям вигідні та зручні варіанти способів оплати, які найчастіше визначаються географічним розташуванням користувачів. Кінцева мета – надати сервіс, який зведе до мінімуму платіжний ризик і водночас відповідатиме вимогам аудиторії.

Uplatform пропонує понад 300 способів оплати: популярні, альтернативні, глобальні та локальні. Операції можна проводити через кредитні картки, електронні гаманці, онлайн-платежі, криптовалюти та місцеві біржі. Підприємства отримують вигоду від великого вибору способів внесення депозиту, які забезпечують доступність і зручність на різних ринках.

Способи оплати

Локалізація потребує значних зусиль та глибоких знань регіону з його вимогами. Uplatform пропонує комплексне рішення із потужними інструментами, яке можна адаптувати до потреб практично будь-якого ринку. Ключова мета Uplatform полягає в тому, щоб партнери підвищували ефективність локалізації, надаючи високоякісні рішення, які принесуть перевагу на ринку та відкриють нові шляхи розширення.

Uplatform – це ефективні рішення для локалізації, що допомагають збільшити охоплення ринку та підвищити рівень доходів в iGaming-індустрії. Платформа дає змогу брендам розширювати поточні операції та зміцнювати становище на ринку. Обговорити проєктні ідеї або поставити запитання команді професіоналів Uplatform можна через контактну форму або через електронну адресу [email protected].

Докладніше про політику відповідальної гри, яку просуває проєкт Uplatform, – читайте на нашому сайті.

Читайте також: Рейтинг букмекерських контор

Читайте також: Про ліцензійні казино України

Коментарі:
Зараз читають
вгору