Портал Login Casino UA зібрав поради від експертів щодо питання, як правильно презентувати себе та свій продукт на конференціях, щоб глядачі зацікавилися вашою компанією та стали вашими клієнтами. Також про те, як працювати з українським гео, читайте на нашому сайті.
Країна дізнається про вашу компанію, продукт і вас самих, лише якщо ви вмієте правильно себе презентувати. Тож що слід зробити, аби не просто згаяти час на конференціях й стати фоном для інших учасників, а запам’ятатися всім і знайти нових клієнтів? Ми зібрали кілька порад від тих, хто не одну собаку з’їв на тому, як виділитись під час конференції.
Розповідайте, як дітям
Співзасновник і СЕО компанії Neurotrack.tech Віталій Міняйло вважає, що найкраще себе презентувати за принципом піраміди Мінто. Тобто спочатку потрібно коротко розповісти про основне, що ви хотіли донести слухачам, але подати це з якоюсь інтригою для аудиторії.
«Наприклад, я говорю, що у нас є нейронна мережа, яка може спрогнозувати момент, коли клієнт піде, ще до того, як він сам про це подумає. Тобто це щось таке, що дає змогу зачепити увагу слухача. А вже потім, коли ви стисло виклали суть своєї промови, можна розкривати деталі та занурювати аудиторію у матеріал», – пояснює Міняйло.
Також він додав, що буде корисним, якщо ви розповідатимете доступно, як для дітей: щоб одразу всім було зрозуміло. Звичайно, перед вами дорослі люди і всі вони є експертами у своїх галузях, але не кожен може розумітися на вашій темі та знати термінологію. Але ж вам не потрібно демонструвати, який ви розумний, а залучити до власної компанії нових клієнтів або партнерів.
Міняйло наголошує, що однозначно немає сенсу хвилюватися щодо якихось помилок, адже все приходить із досвідом. Потрібно бути собою, показувати свої фішки, жартувати. Якщо будь-яка людина розкривається перед аудиторією, говорить щиро та цікаво, її особиста специфіка завжди буде здаватися перевагою. А якщо вона намагатиметься здаватися кимось іншим, то результат буде тільки гіршим.
«Якщо ти будеш такий, як ти є, навіть коли намагатимешся застосовувати прийоми інших людей, у тебе все одно це вийде по-своєму. І слухач це відчує, і буде відгук», – наголошує експерт.
Під час виступу кожні 15 секунд потрібно змінювати тон виступу, говорить Міняйло. У досвідчених спікерів це відбувається автоматично: для того щоб аудиторія не засинала, якщо, наприклад, інформація не надто весела. Тож спочатку за цим потрібно стежити, а потім воно вже саме виходитиме.
«Звичайно, слід бути в темі свого матеріалу, щоб чітко розуміти, як працює продукт чи річ, про яку ти розповідаєш, вздовж і впоперек. Якщо ти не в курсі якихось деталей, можеш чесно відповісти, мовляв, я не знаю всіх технічних деталей, а якщо буде цікаво, можна буде уточнити це питання потім. Але не потрібно вигадувати та викручуватись, а бути щирим з аудиторією», – запевняє Міняйло.
Спробуйте створити невимушену атмосферу – використовуйте жарти. Тому що офіційна напруга під час спілкування нікому не йде на користь. Якщо люди потрапляють у ситуацію, коли сидять і дивляться на одного спікера, то це вже є достатньо офіційною моделлю виступу.
Вивчайте аудиторію, перед якою будете виступати
За словами головного трафік-менеджера компанії Gypsy Ігоря Корчевого, непогано було б вивчити аудиторію тієї конференції, на яку ви збираєтеся: чи будуть там присутні спеціалісти вузької галузі або широкий загал, можливо, захід відвідають представники відомих компаній та інше. Адже не лише ви маєте показати свій продукт, щоб зацікавити потенційних клієнтів, ви й самі перебуваєте у пошуку.
Але якщо буде узагальнена тематика, наприклад із маркетингу, то буде важче знайти свій контакт. Коли ж конференція вузькоспрямована, присвячена, скажімо, гемблінгу чи навіть якимсь його аспектам, то, звичайно, потрібних спеціалістів буде вдосталь, проте й конкурентів теж вистачатиме.
«Тому раджу заздалегідь підготувати декілька запитань, завдяки яким ви відсієте непотрібні контакти і знайдете корисні. Я спеціалізуюся на трафіку, то завжди запитую, чи займається мій співрозмовник трафіком, яким саме його видом, чи продає трафік. Ось завдяки цим запитанням я розумію, чи можемо ми й надалі продовжувати спілкування та обговорювати співробітництво, чи це не “мій” потенційний партнер. Подібні запитання мають бути підготовані й в інших, щоб не гаяти час. На конференціях зазвичай люди мають на меті знайти та налагодити бізнес-контакти. Тому всі відкриті та готові одразу переходили до суті, а не заходити здалеку», – розповідає Корчевий.
Такий самий принцип експерт радить використовувати під час виступів – одразу розпочинати з головного, виділяти по пунктах те, що ви хочете повідомити аудиторії. Зазвичай на конференціях всі діляться релевантною інформацією. Але спробуйте надати корисну пораду, не розкриваючи секретів своєї компанії. До речі, буде добре, коли слухачі винесуть для себе щось практичне з вашого виступу. Це допоможе привернути до себе увагу. Але якщо до вас звернуться з пропозицією щодо співпраці не одразу, то, можливо, згодом людина згадає, що ви дали корисну пораду, яка спрацювала, а це означає, що ви вже виділилися на тлі інших.
«Під час виступу коротко виділіть найголовніші цілі вашої компанії та озвучте, кого чи що ви шукаєте. Так люди самі зможуть до вас підійти і запропонувати співпрацю», – зазначає експерт.
Говоріть максимально просто та будьте собою
Експерт із Facebook & Instagram Денис Ладутько підкреслює, що всі конференції, які присвячені бізнесовим питанням чи якійсь галузі, передусім створені для знайомства і вже потім – для отримання якихось знань. Тому не варто соромитися – сміливо підходьте до учасників заходу, називайте себе і розказуйте, кого ви шукаєте та яку компанію представляєте. Організатори та й решта учасників саме на це й розраховують: щоб одразу переходили до діла, без витрачання часу на балачки, умовно кажучи, про погоду.
«Орієнтуйтеся на стенди. Зазвичай представників компанії можна знайти біля їхніх стендів», – говорить Ладутько.
Коли ж виступаєте на конференції, час завжди обмежений, а вам потрібно вигідно виділитися на фоні інших спікерів. Ладутько рекомендує одразу анонсувати по пунктах, про що ви будете говорити, і проілюструвати слайдами на екрані. Це допоможе глядачеві сегментувати тему та виокремити ті пункти, які йому будуть найцікавішими.
А ось під час самої промови не варто розхвалювати свою компанію та розповідати про те, яка вона успішна. Значно краще, якщо ви поясните, який біль клієнта ви можете закрити.
«Наприклад, ви займаєтеся софтом з автоматизації заливу рекламних акаунтів. То розкажіть про те, які проблеми може вирішити ваш софт. Приміром, зекономити кошти клієнта, які він раніше витрачав на трьох співробітників, що займалися заливом акаунтів. Хай ваш продукт буде не надто привабливим візуально, але, якщо він розв’яже якусь проблему клієнта, цього вже достатньо. Адже люди не хочуть слухати про те, які ви класні, натомість хочуть дізнатися, що ви зробите, щоб полегшити їм роботу», – каже експерт.
Також він не радить приховувати свої кейси. Навпаки, є сенс відкрити їх. За словами Дениса, він сам на конференціях часто показує скрини своїх кейсів від першого кліку і до продажу, від оголошення, воронки продажів й до цифр, які принесла та воронка. Все одно ваші кейси не зможуть повторити, адже занадто багато змінних на ринку.
«Робіть ставку на якість продукту. Зрештою можна доволі швидко навчитися виступати і підштовхнути клієнта купити ваш товар. Я знаю реальні випадки, коли люди закінчили відповідні курси та навчилися правильно презентувати свій продукт так, що до них одразу побігли клієнти. Але згодом довелося повертати гроші, оскільки якість товару залишала бажати кращого», – зазначає Ладутько.
Він також радить бути собою у будь-якому разі. Представники компаній, які прийшли на конференцію по контакти, відчувають фальш. А це відлякує, навіть якщо продукт або послуги у вас дійсно якісні.
«Я сам не переймаюсь, якщо у моїй промові іноді трапляються слова-паразити, і вже точно не намагаюся сипати технічними термінами. Аудиторія в залі, може, й зрозуміє, але це втомлює. Тому намагайтеся говорити максимально простою мовою. Це допоможе стати ближчим до слухачів, і вони охоче до вас звернуться по пораду чи з пропозицію», – ділиться своїм досвідом експерт.
Також він радить не забувати про контакти. Нехай вони будуть увесь час перед очима глядачів. Зокрема, під час виступу добре працює QR-код на екрані, який глядач зможе зісканувати і зберегти на своєму пристрої.
Нагадаємо, як арбітражнику збільшити прибуток, але нічого не міняти в роботі з трафіком.
Читайте також: Новини криптовалют
Читайте також: Українське казино онлайн