Хто веде казино до успіху: добір персоналу в гемблінгу

Автор: Gambling Man
12 Лютого 2021, 09:30

Хто веде казино до успіху: добір персоналу в гемблінгу

Гемблінг – специфічний сектор бізнесу, який заснований на прозорості та репутації. Ось чому всі внутрішні процеси повинні бути добре організовані та вибудувані. Це передбачає і роботу команди, але для початку операторам потрібно вирішити проблему її добору. У цьому матеріалі представники компанії Slotegrator діляться порадами стосовно добору й організації персоналу. Більше про українські казино онлайн читайте в окремому розділі.

Успішний проєкт – це професійна команда

Наземні й онлайн-казино працюють завдяки командам, які формують їхню репутацію. Потрібно багато грошей і часу, щоб запустити і розвинути гральний проєкт, а розвалити його дуже легко, якщо щось піде не так. Тому репутація казино повинна бути чистою, всі проблеми мають вирішуватися миттєво, а якість пропонованих продуктів і послуг повинна бути високою. Для того щоб підтримувати і постійно поліпшувати рівень свого розвитку, оператори казино винаймають професіоналів.

Якщо оператору вдасться набрати гарну команду, він зможе довірити казино професійним людям, які керуватимуть процесом. Щоб вивільнити час для планування та розвитку, потрібно зібрати людей, які візьмуть на себе вирішення всіх проблем за власника бізнесу. Slotegrator ділиться досвідом і розповідає, з яких відділів повинна складатися гемблінг-компанія.

Хто має бути в команді оператора грального бізнесу?

Директор

Організатори грального бізнесу, власники й інвестори зазвичай делегують керування закладом своїм довіреним особам. Топменеджмент відповідає за розвиток компанії і ухвалює рішення з огляду на інтереси власників, а іноді і від їхнього імені. Професіонали такого рівня мають бути досвідченими, вони необхідні для підтримки нормальної роботи проєкту, оскільки їхнє завдання – збирати все воєдино для досягнення запланованих цілей і результатів. Ось деякі з головних обов'язків директора:

  • розробляти та забезпечувати виконання всіх правил для підтримки успішного функціонування грального майданчика;
  • керувати службами, що контактують із клієнтами, встановлюючи політику, процедури і цільові показники;
  • співпрацювати з фінансовим відділом, щоб забезпечити дотримання законодавства та звітності;
  • працювати з третіми особами – розробниками ігор і провайдерами платіжних систем;
  • здійснювати моніторинг конкурентів;
  • аналізувати смаки гравців і вдосконалювати онлайн-казино;
  • активно працювати з фахівцями з маркетингу і реклами для просування платформи.

Читайте також: Коли з’являться ліцензійні казино України

Організатори грального бізнесу

Менеджмент і керівники

Директори і топменеджмент збирають дані від керівників відділів і обговорюють із ними плани та цілі компанії, а ті, зі свого боку, організовують роботу своїх підлеглих таким чином, щоб досягти цих цілей. Вони відповідають за роботу своїх команд і розподіляють між ними роботу, а також стежать за процесами, щоб все йшло за планом. Керівники роблять свої команди продуктивними й ефективними, тому ця ланка дуже важлива для компанії.

Виконавці

Ці професіонали трудяться над щоденними завданнями, кожен на своєму рівні. Така рутина вимагає постійної участі для підтримки високого рівня якості. Якщо до казино надходять скарги від гравців, транзакції не здійснюються належним чином, потрібно додати нові ігри на платформу або зайнятися просуванням на новому ринку, то для опрацювання цих аспектів необхідно набрати професійну, мотивовану і згуртовану команду. Кожна людина, як шестірня у механізмі, важлива для грального проєкту, адже приносить йому успіх.

Пошук професіоналів: онлайн-казино

Обслуговування платформи онлайн-казино потребує надійних людей. Специфіка онлайн-бізнесу приблизно однакова від сектору до сектору, але гемблінг вимагає особливого рівня точності та делікатності. Якщо гральний майданчик працює за програмою White Label, де весь технічний і фінансовий супровід бере на себе провайдер платформи, то в штаті може бути необхідний лише мінімум співробітників: менеджер, фахівець технічної підтримки і бухгалтер.

Однак якщо онлайн-казино є самостійним проєктом, то потрібно більше людей для роботи в різних відділах. Тому добір персоналу для онлайн-казино такий важливий, водночас оператори часто стикаються з труднощами саме на цьому етапі. Команда Slotegrator ділиться своїм списком відділів, необхідних для безпроблемного оперування.

Читайте також: Спортивні покер клуби України

Юридичний відділ

Будь-якому бізнесу потрібен свій юрист, особливо гральному. Онлайн-казино може зіткнутися з різними проблемами, і юристи в штаті будуть, швидше за все, дуже корисні.

Юридичний відділ

Вони допоможуть вам у підписанні різних угод і колаборацій, подбають про ліцензії та сертифікати, візьмуть участь у виході бізнесу на нові ринки, також допоможуть вирішити суперечки, щоб попіклуватись про добре ім'я вашої платформи. Це очевидно, що вашому онлайн-казино необхідний юрвідділ, особливо з огляду на той факт, що гравці не присутні фізично, а це завжди породжує більше сумнівів і питань.

Найпоширеніші помилки і проблеми операторів онлайн-казино

Уявіть, що запускаєте новий проєкт, інвестуючи серйозні суми, готуючи продуманий бізнес-план і набираючи команду. Уявіть, як купуєте програмне забезпечення та ігри, пишете грамотно.

Бухгалтерія і фінанси

Цей відділ відповідає за всі внутрішні і зовнішні фінансові процеси. Професійні бухгалтери і фінансисти подбають про бюджет компанії, візьмуть участь в укладанні угод і оцінці фінансового розвитку проєкту онлайн-казино. Бухгалтерам необхідні знання та навички роботи з банківськими та платіжними системами, а також знання податкового та фінансового законодавств.

Менеджери з роботи з партнерами

Менеджери з роботи з партнерами спілкуються з розробниками ігрового контенту або агрегаторами, якщо казино вирішує, що найпростіше отримати всі ігри від одного постачальника. Це означає, що вони стежать за випуском нових ігор і контролюють, щоб всі продукти були інтегровані на платформи онлайн-казино якомога швидше. Вони також збирають інформацію про оновлення, включаючи турніри та інші новини, що цікавлять оператора. Крім розробників, менеджери з роботи з партнерами також спілкуються з постачальником програмного забезпечення, якщо воно не було створено внутрішньою командою розробників.

Технічна підтримка

Ці експерти роблять все, щоб сайт безперебійно функціонував 24/7. Техпідтримка є тим самим відділом, який завжди доступний для вирішення проблем: ця команда відповідає за всі технічні процеси і обладнання, збої програмного забезпечення та будь-які помилки, з якими може стикнутися гравець, перебуваючи на платформі онлайн-казино.

Технічна підтримка

Вона повинна реагувати миттєво, адже оператори не можуть допустити жодних збоїв чи то в переказі оплати, чи то самій грі, оскільки це найбільше дратує гравців. Також варто зауважити, що якщо казино не розробляє програмне забезпечення самостійно, а залишає цю роботу професійним вендорам, то ця компанія надає нон-стоп-підтримку, через що відпадає потреба у внутрішніх фахівцях.

Дизайн інтерфейсів для онлайн-казино: путівник від Slotegrator

Поки наземні казино вражають розкішшю і величчю, у їхніх онлайн-аналогів інший підхід. Від візуальної естетики до зручного UX-дизайну – під час створення інтерфейсу для онлайн-казино потрібно багато що зауважити.

Підтримка гравців і контроль відповідності

Гравці не бачать вас наживо. З цієї причини онлайн-казино роблять все можливе, щоб забезпечити їм відчуття безпеки: якщо гравець має справу з сайтом, а не людьми, то, звісно, захоче бачити надійну платформу і знати, що за нею стоять реальні люди, які готові вирішити його проблеми. Підтримка гравців є одним із найважливіших відділів, вона є уособленням онлайн-казино і спілкується з користувачами безпосередньо.

Найважливішими якостями служби підтримки є ефективність і позитивний підхід. Фахівці повинні бути здатними відповісти на будь-які запитання і скарги, які можуть надійти, і готовими вирішити різні проблеми гравців. Їхнє основне завдання – зробити так, щоб гравець залишився задоволеним платформою, і підтримати чисту репутацію казино. Фахівці служби контролю відповідності також працюють над прозорістю компанії, мають справу з документами, оплатами, особистими даними, а також відповідальні за політику KYC і боротьбу з відмиванням грошей. Оптимально на проєкті має працювати чотири оператори: три людини працюватимуть позмінно по вісім годин, а один фахівець – з екстреними ситуаціями.

Чим більше мов знає служба підтримки, тим краще. Експерти повинні говорити міжнародною англійською мовою, а також на декількох інших мовах залежно від цільової аудиторії і ринків оперування.

Читайте також: Як працюватимуть українські лотереї за новим гральним законом

Маркетинг

Відділ маркетингу займається просуванням казино. Для початку потрібно створити продуману маркетингову стратегію, і краще зробити це ще до запуску проєкту. Маркетологи візьмуть на себе розкрутку з використанням різних інструментів, наприклад партнерських програм, оптимізації SEO, email-маркетингу, соціальних мереж тощо.

Відділ маркетингу

Ця команда вирішить, які бонуси варто запропонувати гравцям, і поділиться ідеями, як поліпшити показники конверсії та утримання гравців, що вплине на ефективність і прибутковість проєкту. Реклама онлайн-казино – непросте завдання, яке вимагає знань і навичок, оскільки ця сфера дуже конкурентна.

Читайте також: Чому казино Монте-Карло таке знамените

Продажі і розвиток бізнесу

Відділ продажів – це ще один, який зв'язується з клієнтами безпосередньо. Ці люди повинні бути професійними і досвідченими. Агенти продажів мають підвищувати дохід компанії, використовуючи, зокрема, інструменти, надані відділом маркетингу, але не повинні набридати гравцям, щоб не відштовхнути їх. Відділ продажів повинен бути добре підготовлений на випадок можливих запитань, знати всі пропоновані продукти і послуги. Ці фахівці також мають знати мови, якими розмовляють гравці.

Пошук професіоналів: наземне казино

Юридичний відділ

Як і онлайн-платформи, наземні казино потребують юриста чи цілої команди юристів. Ці працівники відповідальні за підписання контрактів і угод, розгляд скарг, роботу з ліцензіями, розвиток і розширення бізнесу. Офлайн-казино потрібні юристи з певним досвідом: ці люди мають бути досить підкованими, щоб розбиратися в законодавстві, яке регулює наземні гральні заклади, включно з вимогами до працівників, реклами, територіальних обмежень і т. д.

Бухгалтерія і фінанси

Цей відділ такий самий важливий для наземного казино, як і для онлайн-платформ. Бухгалтерія працює з бюджетом компанії, бере на себе як внутрішні, так і зовнішні фінансові процеси. На відміну від сайтів тут бухгалтерія також відповідає за офлайн-транзакції, включаючи, наприклад, каси і бари.

Читайте також: Яке оподаткування виграшу в світових юрисдикціях

Технічна підтримка

Техпідтримка повинна бути доступна цілодобово, як і в онлайн-казино. Ці фахівці працюють з обладнанням, ігровими столами та автоматами, а також збором даних, системою моніторингу, обслуговування тощо. У разі виникнення проблеми вони мають вирішити її моментально. Професіонали техпідтримки повинні бути швидкими і мати досвід роботи з наземними гральними закладами.

Технічна підтримка

Клієнтська підтримка

Це відділ підтримки гравців і контролю відповідності, як і в онлайн-казино, але ці фахівці перебувають у більш прямому контакті з гравцями. На відміну від звичайної служби підтримки вони стежать за тим, щоб про гравців дбали і щоб вони відчували себе комфортно в стінах казино.

Маркетинг

Маркетинг наземних проєктів інший, але також важливий. Маркетологи повинні звертати увагу на правила реклами в конкретної юрисдикції, а також на попит ринку. Наземні казино добре просуваються онлайн, як і сайти. Їм теж потрібна присутність у соціальних мережах, оптимізація сайту і SEO, а також спеціальні пропозиції і бонуси для гравців, які вибирають казино з огляду на переваги, які вони там потенційно отримають. Стратегія утримання тут також важлива, як і в онлайн-бізнесі.

Відділ продажів

Співробітники відділу продажів піклуються про залучення і конверсію нових гравців. Ці фахівці повинні говорити на мовах цільової аудиторії і бути здатними обговорювати будь-які теми, що стосуються гемблінгу або конкретного казино, включаючи платежі, налаштування, бонуси та інші.

Безпека

Оператори наземних гральних закладів ніколи не повинні забувати про такий важливий аспект свого бізнесу, як безпека. У той час як онлайн-платформи довіряють свою безпеку відділу з контролю відповідності і технічним фахівцям, покладаючись на програмне забезпечення, офлайн-бізнес має вирішити це питання, найнявши спеціальну команду – професійний і навчений відділ безпеки.

Персонал казино

Нехай цей пункт не здається чимось неважливим. Персонал – це люди, які спілкуються з гравцями безпосередньо. Вони мають бути позитивними і професійними, виконувати свою роботу безпомилково та вирішувати проблеми миттєво і непомітно. В наземному секторі вони мають добре виглядати і ввічливо розмовляти з клієнтами, оскільки представляють бренд казино перед гравцями, а гравці повинні залишитися задоволеними сервісом і повертатися частіше. Персонал казино зазвичай включає наступні посади:

  • бармени, офіціанти, кухарі;
  • привабливі хостес;
  • круп'є;
  • прибиральники;
  • касири;
  • паркувальники і водії.

Читайте також: Прості для розуміння системи гри в рулетку

Про що повинні пам’ятати оператори

онлайн-казино

Наземні й онлайн-казино – дуже складний бізнес, який включає різні аспекти на всіх рівнях оперування. З цієї причини пошук професіоналів для таких проєктів може виявитися складним: це питання пошуку не кількох людей, ідеться про широкий штат співробітників із досвідом роботи в гральній індустрії.

Водночас не всі фахівці компанії мають бути штатними. Деякі різновиди робіт можуть бути виконані аутсорсингом: коли у оператора немає постійної необхідності в конкретному професіоналі, можна найняти сторонню людину або фрилансера для дистанційної роботи. Це може бути, наприклад, дизайнер, який розробить продуманий UX і привабливий дизайн платформи. Підрядники можуть значно заощадити бюджет. Але не варто забувати про підписання договору про нерозголошення, щоб зберегти конфіденційність інформації.

Деякі аспекти можуть бути вирішені за допомогою компаній-постачальників, які пропонують послуги для гральних проєктів, зокрема юридичну підтримку, агрегацію ігрового контенту, розробку фронт-енду і бек-енду програмного забезпечення і навіть рішення White Label.

Підбирати команду для досягнення успіху стає простіше за допомогою спеціальних агентств, які беруть на себе пошук фахівців. Зокрема, можна скористатися новим проєктом Talentgrator від Slotegrator – вирішити проблему пошуку персоналу для грального бізнесу будь-якого різновиду, чи то онлайн-казино, чи то наземний заклад. Він допоможе операторам знайти будь-якого фахівця будь-якого рівня і в будь-якій точці Європи. Talentgrator – це база з тисяч досвідчених і підкованих професіоналів у гемблінг-індустрії.

Участь в азартних іграх може викликати гральну залежність. Дотримуйтеся правил (принципів) відповідальної гри.

Читайте також: Огляд головних покерних турнірів 2020-го року

Читайте також: Процес отримання ліцензії Мальти

Коментарі:
Зараз читають
вгору