9 запитань до експертів про те, чого очікувати в сфері арбітражу в гемблінгу

Автор: Рожкова Катерина
12 Січня 2022, 12:02

9 запитань до експертів про те, чого очікувати в сфері арбітражу в гемблінгу

Під час круглого столу щодо арбітражу в гемблінгу, проведеного онлайн, експерти розповіли, які підходи приносять найбільше трафіку найкращої якості, як працювати з PWA-додатками та що чекає на гемблінг у наступному році. Більше про афіліатний маркетинг читайте на нашому сайті. 

Дводенна онлайн-конференція ZM CONF 5 зібрала найкращих спеціалістів з арбітражу. Під час конференції відбувся круглий стіл, присвячений актуальним питанням гемблінгу.

Які підходи у литті трафіку працюють у гемблінгу найкраще?

Власник партнерської мережі ClickLead Антон Войстріков вважає, що найкраще працює класика – лиття на додатки з таких джерел трафіку, як Facebook. А також добре починає працювати в цьому напрямі ТikТok. Стабільно продовжують лити з PPC, адже трафік Google лишається одним із пріоритетних.

Юрій Ісполін, який є співвласником медіабаїнгової команди, розповів, що основний обсяг трафіку його компанії сконцентрований на країнах СНД і підходах до роботи саме з цим гео:

«Ми ще проводимо тестування в Telegram. Тобто створюємо доволі тривалу та складну воронку продажів, щоб перевести на Telegram, і вже там прогріваємо та закриваємо ліди на депозит. Це схемний трафік, і цей підхід за якістю не поступається звичайному», – зазначає Ісполін.

Інші учасники круглого столу підтвердили, що через Telegram можна лити цільових лідів, яким цікаво розважитися в казино, а не заробити грошей. Цей месенджер стає дедалі популярнішим серед арбітражників.

Head of Affilaite Pin-Up Partners Олексій Гризунов додав, що серед арбітражників склався такий стереотип, мовляв, якщо користувачу не нав’язали щось, не змотивували його, не розповіли про схему виграшу, то й юзер не буде грати. Хоча насправді, якщо продемонструвати користувачеві звичайний гарний креатив, то він охоче відгукнеться на нього.

«Тому якщо ми гонимо юзерів у Telegram і показуємо звичайнісінькі креативи або стрими, де люди виграють, то це теж працюватиме. Але якщо говорити про підходи в цілому, то слід враховувати, що кожен тип трафіку має свій підхід. Тобто ми працюємо з різною аудиторією. Кожна має свою “плюшку”, і під кожну “плюшку” потрібно розробляти окремі інструменти. А Telegram – це лише один із варіантів. А що робити, якщо в гео Telegram у принципі непопулярний? Отже, слід використовувати інші джерела трафіку з іншими підходами», – пояснює Гризунов.

Які підходи приносять трафік найкращої якості?

 арбітраж в гемблінгу

На думку Гризунова, найкраще показувати користувачам релевантний контент, як це робили ще 10 років тому. Такий метод досі працює та показує гарний результат.

«Якщо людина у пошуковику вбила “казино грати”, і ми їй показуємо відповідний креатив, то такий трафік і буде конвертити найкраще. І це не зміниться ніколи. Адже на цьому побудовані величезні корпорації та й загалом таргетинг як такий», – впевнений Гризунов.

Він додав, якщо такі креативи показувати нецільовій аудиторії та намагатися зробити миттєвий продаж, то чек такого гравця буде нижчим. Але тут можна почати використовувати різні варіанти.

Тобто для нецільової аудиторії найкраще працюють маніпуляції зі свідомістю. Однією з таких маніпуляцій є «причеп», говорить експерт. Це той метод, коли, наприклад, показують відому людину, яка виграла в казино багато грошей. Такий підхід принесе непогані результати завдяки тому, що він ґрунтується на звичайних бажаннях, які є у кожної людини. Хоча якість лідів буде середня, але він допоможе отримати максимальний результат у роботі з нецільовою аудиторією.

Схожий принцип використовують під час того, коли показують стрими з казино – люди співпереживають гравцю і так отримують мотив грати самим.  

Які джерела трафіку приносять найбільше доходу?

На це запитання відповів засновник арбітражної команди Masons Traffic Олександр Клім. Експерт вважає, що на першому місці досі є UAC, який утримуватиме цю позицію ще тривалий час. За ним одразу йде трафік PPC, а закриває трійку лідерів Facebook.

«Наша команда починала працювати з Facebook, як і багато інших компаній. Потім на черговій хвилі проблем із цією соцмережею почали активніше працювати з UAC. Результати виявилися дуже хорошими, тому поступово почали переходити на UAC. До речі, наш відділ, який займався Facebook, взагалі розпався – всі перейшли на UAC», – говорить Клім.

Як працювати з PWA-додатками?

Доволі часто в арбітражників виникають проблеми під час роботи з PWA-додатками. Їхні алгоритми для багатьох лишаються доволі загадковими, і здається, що лити трафік на такі додатки можна лише заради досвіду.

PWA-додатки

На круглому столі експерти зауважували, що з PWA-додатками дійсно важко працювати, та й рекламодавці теж неохоче мають із ними справу.

Зокрема, на думку Олексія Гризунова, ринок зрештою вирішить долю PWA-додатків. Він говорить, що трудовитрати на роботу з PWA досить високі, якщо взяти навіть всю воронку. Тому з цими додатками працюватимуть все менше і менше.

Які патерни може використовувати той, хто має свої додатки та розсилає пуші, щоб користувачі активніше робили перші депозити та загалом збільшився ретенш?

Роман Островський порадив сегментувати аудиторію та не «випалювати» свою аудиторію великою кількістю пушів щодня, адже це може мати зворотний ефект.

Олександр Клім додав, що завжди потрібно виставляти на додаток три автопуші – на етапі реєстрації, на етапі внесення депозиту та на повтор. І лише після цього можна дотискати юзера вручну.

«Тобто на кожен додаток потрібно налаштовувати автопуші», – підсумував Клім.

Гризунов також поділився своїм досвідом. Так, у його команді вони не дають тексти пушів як такі, адже вони можуть не збігатися з тематикою реклами. Але вони інтегрують IP свого бейсу в додаток користувача, і вже на цій стадії маркетинг компанії починає «бомбити» ці пуші.

«Якщо додаток зроблений брендовий, тобто розроблений під нашу компанію, то ми намагаємося допушити самостійно, щоб таким чином допомогти вебмайстру», – говорить Гризунов.  

Яке джерело зараз є найстабільнішим і найбільш відповідним під злив на гемблінг?

Спікери зазначають, що найстабільнішим сервісом є Google Ads. Так, для рекламодавця найкращим є UAC, там і гарна прохідність, й можливість витрачати більше на акаунти. А на другому місці буде Facebook, але тільки для тих, хто може працювати з цією мережею.

Чи варто спочатку лити на білий офер, а потім переходити на гемблінг?

Островський розповів, що його команда намагалася так робити, але не побачила особливого сенсу в цьому. На його думку, гра не вартує свічок, якщо спочатку лити на білий офер, а вже потім підключати гемблінг.

 агентський акаунт

Проте Юрій Ісполін має іншу думку. Він говорить, що у нього агентський акаунт і що він завжди використовує білий продукт.

«Він у мене завжди запущений, я його навіть не вимикаю – ставлю його на мінімальний бюджет, наприклад 5 гривень. І він завжди працює. А якщо акаунт й вилітає у бан, я пишу апеляцію. Коли модератор розглядає мою скаргу, він бачить лише білу рекламу, адже він не буде копирсатися в усьому акаунті. Тому дуже часто я виграю апеляцію, і акаунт повертають», – говорить Ісполін.

За його словами, такі агентські акаунти трохи дорожчі, але вони «живуть» довше і відбивають свою вартість.

Чи надає ТikТok достатні обсяги сьогодні?

ТikТok є перспективною платформою, і чимало арбітражників згадують саме цю мережу поряд з іншими, коли говорять про основні платформи, з якими працюють. Проте ТikТok все ще вважають дуже непевною мережею. Так, Гризунов зауважує, що отримувати достатній обсяг на цьому ресурсі все ще важко.

«Я знаю багато команд, які працюють із ТikТok. Вони заливають трафік на різні продукти, але не на гемблінг. Технічно проштовхнути гемблінг там складніше. До мене не раз зверталися, щоб я через модераторів цієї мережі якось допоміг у цьому. Поки що я не знайшов ніяких адекватних схем, щоб можна було добре заливати через ТikТok на гемблінг», – говорить Гризунов.

Проте Островський вважає, що ТikТok зможе наздогнати Facebook, адже аудиторія першого дуже швидко росте.

«До нас через Ads трафік йде з ефірів, та завдяки внутрішнім баїнгам ллють агентські акаунти. Здебільшого ми ведемо трафік через Telegram, щоб спрямувати клієнта на якийсь гарний домен. Заробіток виходить непоганий, хоча за рівнем якості поки що ТikТok не конкурент Facebook. Поки що», – зазначив Островський.   

За його словами, коли аудиторія збільшиться, то й гемблінг буде окупатися. До того ж ТikТok використовує не лише молодь – він вже давно охоплює різні вікові категорії населення.

Які є перспективи арбітражу в гемблінгу, на що необхідно вже зараз робити ставку та загалом що буде з цим напрямом?

арбітраж в гемблінгу

Усі спікери зійшлися на думці, що з гемблінгом є сенс працювати. Адже ця тема вічна та завжди існуватиме – люди завжди намагатимуться випробувати свою фортуну та полоскотати нерви перед тим, як слот ще не зупинився.

Островський радить не орієнтуватися на якесь конкретне гео під час роботи з гемблою. Адже азартні майже всі народи.

«Я б навіть відштовхувався під час заливу трафіку від покриття мобільними мережами, оскільки слід враховувати те, що гемблінгові сайти доволі важкі. Тому, якщо лити на територію з поганим покриттям, ліди будуть невеликі. Ось, наприклад, в Індії досі погано з Інтернетом, там й дотепер не все населення охоплює мережа з нормальною швидкістю. Тому аудиторія гемблінгу там досі зростає», – говорить Островський.

Також експерти вважають, що цікавість до гемблінгу в азійських країнах зростатиме. Проте не слід забувати про альтернативні варіанти. Зокрема, вигідно і працювати з країнами Африки, Філіппінами та Індією. Багато з цих країн англомовні, тому цей ринок зручний.

А щодо розвитку в цілому, то гемблінговий напрям має дуже великий потенціал завдяки тому, що зростає охоплення мобільних мереж, збільшується аудиторія, а також підвищується частка користувачів у Telegram. До речі, саме на цей ресурс радять робити потужний фокус.

Загалом кардинально за рік у світі гемблінгу нічого не зміниться, адже це доволі малий проміжок часу. Також експерти зазначають, що зараз гемблінг у країнах СНД йде шляхом легалізації. І рано чи пізно чорний ринок трафіку прикриють. Тому поки є час, варто вчитися лити трафік в білу.

Нагадаємо, експерт розповів, як гемблінг допоможе пережити економічну кризу.

Читайте також: Державні лотереї України

Читайте також: Ігри, на яких можна заробити реальні гроші

Коментарі:
Зараз читають
вгору