Топ сервісів клоакінгу

Автор: Плаксин Максим
27 Січня 2022, 10:32

Топ сервісів клоакінгу

Серед найприбутковіших вертикалей арбітражу називають гемблінг і беттінг. Ці офери видають колосальний ROI під 1000% і можуть принести чималий дохід, якщо лити мотивований підігрітий трафік. Проте на ресурсах, де є мільярди потенційних клієнтів, забороняється просувати ці ніші. Арбітражник має пройти сувору модерацію, перевірку документів, а Facebook або Google відхиляють без мінімальних шансів різні ігрові автомати. Що робити: намагатися просунути офер із ризиком отримати бан чи піти на невеликі майданчики, тизерки, на яких можна продавати все, але ефект буде менший? Відповідь багатьох арбітражників – використовувати сервіси для клоакінгу. Що це таке, чи законні такі інструменти, як ними користуватися – далі в матеріалі.

Що таке клоакінг сервіс

Клоакінг – фільтрація небажаного трафіку, що надходить на landing page. У перекладі з англійської «to cloak» означає «маскувати» або «приховувати». Клоаку зазвичай використовують з метою обійти модерацію джерел трафіку. Вона сприяє відсіюванню ботів, показу модераторам чистої сторінки, переспрямуванню конкурентів на інший лендинг і приховуванню зв’язки від spy-сервісів. В інтернет-маркетингу клоакінг є популярним методом фільтрації трафіку та впровадження сірих креативів в обхід правил рекламних бірж.

Для чого використовується клоакінг

Просто кажучи, клоакінг – це обман пошукових роботів, модераторів пошукових систем, соцмереж, бірж трафіку. Найчастіше його використовують для проходження модерації креативів під час онлайн-просування заборонених оферів у великих рекламних сітках:

  • Google Ads запускає рекламу на сервісах Google, наприклад в YouTube.
  • Facebook Ads – таргетована реклама та нативка у Facebook, Instagram.
  • Bing Ads, Yahoo, інші майданчики, які суворо модерують будь-які адверти.

Рекламна мережа «Яндекс» (РМЯ) – це не лише пошукова, але й таргетована реклама, зокрема на тисячі ресурсів буржу.

Зазначимо, що Facebook має негативне ставлення до гемблінгу. Але водночас на платформі перебувають десятки мільйонів потенційних гемблерів. Щоб їх залучити, активується фейкова рекламна кампанія: реальним користувачам висвічується справжнє оголошення з інтернет-казино. Боти і модератори виявляють такі підставні сторінки, в яких все у межах закону.

Є інша причина, через яку використовується клоакінг. Вебмайстри клоачать для відсіювання небажаного трафіку. Наприклад, це можуть бути клієнти з неплатоспроможних регіонів, які відвідали сайт через VPN, пошукові роботи, скрипти несумлінних бірж або конкуренти – всі вони витрачають рекламні бюджети без належної віддачі. Клоака – єдиний робочий спосіб боротьби із нею. Створюється низка копій сторінки, які виявляють відвідувачів залежно від гео або платформи, звідки вони переспрямовані (за допомогою банера, пошукової видачі та інших варіантів).

клоакінг

Також серед причин використання клоаки можуть бути:

  • Захист вмісту від копіювання. Початковий код сторінки не відображається користувачам.
  • Визначення гео, IP-адреси клієнта. Надає можливість вивести сервіс потрібною мовою, запропонувати актуальні продукти, послуги, способи доставки.
  • Захист від spy-сервісів. У базу даних (БД) вводяться не лише пошукові роботи, а й боти-шпигуни, які складають підставні сторінки і не здатні виявити справжні рекламні зв’язки.

Раніше клоакінг застосовувався для SЕО-оптимізації. Пошуковим роботам вебмайстри підкладали дорвей, у якому використовувалися ключові слова. Користувачі бачили вебсторінку з товаром. Згодом пошукові алгоритми змінилися, і цей метод став марним, оскільки іноді знижує сайт у видачі або призводить до бану. Наразі актуальні корисні для користувача тексти з природним змістом ключових слів.

Читайте також: Які є популярні лотереї в Україні

Принцип роботи клоакінгу

В основі клоакінгу закладені унікальні скрипти, що проводяться вебсервером. Коли до сервера надходить запит, він визначає, хто звертався: робот (модератор) чи звичайний користувач. Якщо це модератор, програма видає оптимізовану під запити платформи сторінку (White Page). У результаті сайт/рекламний креатив успішно проходить модерацію. Іншим користувачам відображається головне оголошення (Offer Page).

Як дізнатися, хто перейшов за посиланням? Є два основні методи ідентифікації: за параметром User-agent та IP-адресою. User-agent – один із варіантів перевірки даних. На вебсервері, де розташований креатив, запускається скрипт. Потім до нього підключається БД із чорним переліком фільтрації. Коли ім’я клієнта є в базі, то він переспрямовується на вибілену сторінку.

User-agent – досить нескладна в налаштуванні та ефективна технологія. Проте недоліки також є – останнім часом роботи регулярно змінюють імена задля обходу клоаки. Цей метод також малоефективний проти модераторів, які входять під виглядом звичайних користувачів.

Принцип роботи клоакінгу

Проблема вирішується за допомогою ідентифікації за IP-адресою. На відміну від попереднього варіанту сервер проводить порівняння користувачів за IP-адресою. Навіть якщо бот або адмін змінить ім’я, вони все одно зможуть виявити оптимізовану сторінку.

Деяким вебмайстрам, особливо початківцям, такий спосіб видається складним. Але запускати власний сервер, здійснювати його налаштування, шукати базу адрес пошукових роботів не потрібно. Для цього передбачені спеціальні служби. Арбітражнику залишається лише встановити посилання на креативи та провести запуск рекламної кампанії.

Види клоакінгу

Білий

Легальний поділ користувачів на різні категорії з врахуванням гео та інтересів. Такий спосіб використовують пошукові системи, перекидаючи відвідувачів на локалізований вебпортал. Маркетплейси, інтернет-магазини видають найпопулярніші товари залежно від історії пошуку. Білий клоакінг – це відсіювання фродового трафіку: роботів шпигунських систем, користувачів із нерелевантних гео, проксі- та VPN-серверів. Такі кліки не забезпечують конверсією, але витрачають рекламний бюджет. Тут обман відсутній, тобто модератори і стандартні користувачі бачать однаковий контент.

Сірий

До сірої клоаки належить усе, що офіційно заборонено і протизаконно, інакше кажучи, не порушує правила окремих ресурсів. Якщо просто, з потенційними клієнтами система чесна, але дурить адміністраторів. Припустимо, SЕО-оптимізація (роботи виявляють сторінку, насичену ключами, а користувачі – звичайний текст) не заборонена і не є обманом. Але пошукові системи банять такі облікові записи.

Багато проблем створює просування гемблінгу і беттінгу. Модератори глобальних бірж трафіку уважніше модерують промоматеріали, виставляють підвищені вимоги до продуктів. Клоакінг дає змогу прискорити модерацію. Google, «Яндекс» і Facebook негативно ставляться до розкручування цих вертикалей, навіть незважаючи на те, що вони легальні в конкретному регіоні. Клоака – відмінне рішення обійти обмеження та отримати більше трафіку.

Види клоакінгу

Чорний

До чорного клоакінгу відносять розкручування заборонених вертикалей. Це можуть бути не лише ресурси адалт-тематики, а й онлайн-казино у країнах, де вони перебувають під забороною. Сюди також належить реклама сумнівних товарів. Чорний клоакінг передбачає обман модераторів, клієнтів, партнерки – приховує заборонене джерело трафіку (найчастіше партнерські програми не пропускають трафік із ресурсів дорослої тематики, брендований тощо).

У процесі просування чорних і сірих оферів, під час опрацювання зв’язок експерти рекомендують їх відбілювати. Навіть якщо вдасться перехитрити модераторів, креатив можуть забанити після скарг клієнтів. Клоака працює виключно для проштовхування креативу, а за розкручування відповідає вебмайстер.

Читайте також: Як розвивається гральний бізнес в Україні сьогодні

Топ сервісів клоакінгу

IM Klo

IM Klo – клоака від IM Group, яка має відкритий вихідний код і зручну адмінпанель. Встановлюється обслуговування або хостинг, а управління відбувається через інтуїтивно зрозумілу панель. Служба призначена для роботи з Facebook. До особливостей слід віднести: наявність власної бази роботів за всіма гео з регулярними оновленнями, фільтрація трафіку за низкою параметрів, а також безліч варіантів підключення лендингів.

Є персональна база IP-адресів пошукових роботів, включно з небажаними відвідувачами, а також розширений пакет фільтрів та якісна техпідтримка. Необхідно лише одноразово придбати інсталяційні файли та користуватися клоакою без щомісячної оплати. Сервіс пропонує зручну інтеграцію з трекерами разом із Keitaro.

Cloak It

Cloak It – сервіс, який заслужено входить до топу сервісів клоакінгу. По-перше, клоака є хмарною, тобто не вимагає установки на хостинг. Служба має простий інтерфейс, щоб навіть новачок зміг легко розібратися з управлінням рекламними кампаніями. Ключові особливості сервісу:

сервіси клоакінгу

  • можливість роботи з VPN і проксі;
  • три запропоновані тарифи;
  • можливість A/B-тестування;
  • взаємодія з Google та Facebook;
  • захист від роботів і модераторів, а також втрати трафіку – клієнт потрапляє туди, куди потрібно;
  • всі різновиди інтеграцій: PHP, JavaScript, WebView, а також iOS, Android та WordPress;
  • база ботів із 800 000 IP із регулярним оновленням;
  • докладна статистика кожного натискання: можливість створення Black List;
  • підтримка різноманітних рекламних джерел і рекламних платформ;
  • миттєве опрацювання запитів.

BlackHole

Хмарна клоака без зайвих налаштувань і складнощів, яка входить до найкращих сервісів для клоакінгу. Найпривабливіша у цієї служби ціна. Вартість роботи в системі на 30 днів становить $25, водночас працювати можна з 10 підключеними доменами та 35 кампаніями. Також доступна взаємодія з мобільним і desktop-трафіком. На думку розробників, у них максимальний відсоток «пробивання» на всьому ринку – до 90% усього трафіку потрапляє на потрібну сторінку. У розділі FAQ зібрані деякі популярні запитання від вебмайстрів, що позбавляє необхідності шукати відповіді в Google і на спеціалізованих форумах.

Zeustrak

Хмарна служба клоакінгу для роботи з усіма рекламними біржами. Сервіс має великі блеклисти, які містять IP-адреси роботів і модераторів пошукових систем, бірж трафіку, а також небажаних відвідувачів. У платформі є своя аналітика підрахунку кліків, CR, CTR, бідів і навіть перерахунку прибутку. До списку фільтрації можуть бути додані власні URL-адреси. Відмінна риса майданчика – багатокористувацький режим. В одному обліковому записі є можливість об’єднатися для спільної роботи маркетологів. Зручна реалізація налаштування багаторівневого доступу. Безкоштовний пробний період на 7 днів.

Hide.Click

Ефективна платформа для фільтрації та розподілу трафіку. Розроблено спеціально для маркетологів великих компаній, пропонує широкий набір можливостей. Є захист від шпигунських служб, блокування переходів із проксі. У Hide.Click якісна база айпішників ботів найпоширеніших майданчиків, а саме Facebook, Google, «Яндекс» і «ВКонтакте».

розподіл трафіку

Девелопери попрацювали над сумісністю з різноманітними сервісами та серверами. Інструмент забезпечує високу швидкодію під час роботи з CloudFlare, WordPress, Keitaro, Nginx, Apache. Є підтримка PHP, JS-редиректів для Shopify, Tilda. Компанія пропонує 7-денний тріальний період, щоб протестувати систему.

Читайте також: Хмарні сервіси: що це таке?

Keitaro

Keitaro – багатоцільова станція для арбітражу, яка підійде для професіоналів. Пропонує маркетологу широкий набір можливостей управління потоками трафіку. У списку пропозицій є і клоака.

Розробники передбачили все, що може стати у пригоді арбітражнику: всілякі варіанти редиректів (meta-redirect, HTTP, JS та iframe), а також ротація потоків в один клік, понад 30 фільтрів для переадресації трафіку, інтегрований редактор лендингів і повноцінний API. Служба має зручну статистику та автоформатування звітів. Інтегрується з будь-якими джерелами трафіку та з різними варіантами оплати. Пропонується 100 готових шаблонів для Facebook, Google, «Яндекс», Exoclick, Zeropark, Propeller Ads. В основі роботів клоакінгу налічується понад 500 000 IP.

Трекер актуальний для маркетологів-одинаків, а також цілих команд. Є можливість створення користувачів із різними рівнями доступу (адміністратор, модератор, звичайний користувач, повноцінний доступ, лише перегляд або керування конкретними ресурсами).

NoIpFraud

NoIpFraud – якісний сервіс для маркетологів та арбітражників, який дає змогу виявляти фродовий трафік і клоакінг. Організація стартувала у 2011 році, і за весь час роботи компанія перевірила мільярди кліків, допомогла прибрати нецільовий трафік, позбавити партнерки фроду і зберегти сотні акаунтів Facebook. Технічна підтримка оперативно реагує, відповідає на всі запитання та вирішує будь-які проблеми. Ціни і тарифні плани можна дізнатися у техпідтримки. Система має гнучку фільтрацію за всілякими параметрами та підходить для будь-яких джерел трафіку.

Traffic Armor

клоакінг

Гнучкий майданчик для клоакерів. Реалізована можливість фільтрації за IP, User-agent. У систему інтегрована маршрутизація гео. Є велика база VPN, проксі-серверів, роботів, а також шпигунських утиліт. Служба пропонує самостійно додати до чорного списку непотрібних користувачів, скажімо, конкурентів, які забирають креативи та вхолосту з’їдають трафік. Traffic Armor пропонує 7-денний пробний період і гнучку реферальну систему. Платформа доречна для тих арбітражників, які ллють на сірі офери та заборонені соцмережами послуги і водночас мають чималий бюджет.

LinkTrackr

Затребуваний трекер, який містить все, що потрібно арбітражнику або маркетологу. Програма дає змогу залишитися у профіті в будь-якій ніші, навіть за невеликої клікабельності або високої конкуренції. Сервіс налічує десяток інструментів, які допомагають виконати просування оферів.

LinkTrackr – це можливість маскувати партнерські лінки, безкоштовний вірусний трафік із Facebook. Завдяки софту можна прикріплювати безлімітну кількість доменів. Основна перевага – один із найдоступніших сервісів клоакінгу. Підходить для новачків і досвідчених маркетологів.

FairLab

Один із найдорожчих сервісів клоакінгу на всьому ринку (від €499 до €1199 на місяць). Є тарифні плани та пропозиції зі щоденним внесенням оплати. Клієнту пропонується пробний період, щоб оцінити можливості сервісу.

FairLab має власну нейронну мережу, що аналізує кожен девайс за 25 параметрами, знаходить шаблони, за якими функціонують рекламні мережі, spy-сервіси. Таким чином, можна легко знайти модераторів і ботів, навіть якщо вони змінили IP або використовували VPN. Система постійно вдосконалюється і працює на крок уперед, знаходячи ті хитрощі, які можуть бути використані модераторами або конкурентами в майбутньому.

Читайте також: Популярний заробіток в Інтернеті з виведенням на карту

Читайте також: Цікаві факти про товарні біржі світу

Коментарі:
Зараз читають
вгору